Logo

Marketing MIX

OMI Media House i Value Media w nowej kampanii dla FIBARO

Ruszyła​ ​kampania​ ​reklamowa​ ​systemu​ ​domu​ ​inteligentnego​ ​FIBARO.​ ​Celem​ ​kampanii​ ​jest​ ​zwiększenie​ ​świadomości​ ​rozwiązań​ ​domu​ ​inteligentnego.​

W​ ​trzech 30-sekundowych​ ​spotach​ ​prezentowane​ ​są​ ​zalety​ ​systemu​ ​smart​ ​home​ ​oraz​ ​przykładowe sytuacje,​ ​w​ ​jakich​ ​może​ ​być​ ​pomocny.​ ​Kreacje​ ​kładą​ ​nacisk​ ​na​ ​bezpieczeństwo​ ​i​ ​komfort użytkowania,​ ​a​ ​także​ ​na​ ​emocjonalny,​ ​ludzki​ ​wymiar​ ​najnowszych​ ​technologii​ ​zarządzania domem.  

Kampania​ ​wystartowała​ ​6​ ​listopada​ ​i​ ​potrwa​ ​do​ ​końca​ ​roku.​ ​Będzie​ ​realizowana​ ​głównie​ ​w telewizji​ ​-​ ​reklamy​ ​można​ ​zobaczyć​ ​w​ ​tematycznych​ ​kanałach​ ​Grupy​ ​TVN,​ ​a​ ​od​ ​grudnia także​ ​Polsatu.​ ​Równolegle​ ​prowadzone​ ​będą​ ​działania​ ​w​ ​Internecie​ ​(SEM,​ ​programmatic, reklamy​ ​na​ ​Facebooku​ ​w​ ​formatach:​ ​text,​ ​display,​ ​video,​ ​mailing,​ ​rich​ ​media,​ ​lead-ads).  

Koncepcję​ ​kreatywną​ ​przygotowała​ ​agencja​ ​OMI​ ​Media​ ​House,​ ​która​ ​zajęła​ ​się​ ​również kompleksową​ ​produkcją​ ​spotów. Za​ ​planowanie​ ​i​ ​zakup​ ​mediów​ ​odpowiada​ ​dom​ ​mediowy Value​ ​Media. Całość​ ​koordynował​ ​dział marketingu​ ​FIBARO.

www.omi.net.pl

JK