Ruszyła kampania reklamowa systemu domu inteligentnego FIBARO. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości rozwiązań domu inteligentnego.
W trzech 30-sekundowych spotach prezentowane są zalety systemu smart home oraz przykładowe sytuacje, w jakich może być pomocny. Kreacje kładą nacisk na bezpieczeństwo i komfort użytkowania, a także na emocjonalny, ludzki wymiar najnowszych technologii zarządzania domem.
Kampania wystartowała 6 listopada i potrwa do końca roku. Będzie realizowana głównie w telewizji - reklamy można zobaczyć w tematycznych kanałach Grupy TVN, a od grudnia także Polsatu. Równolegle prowadzone będą działania w Internecie (SEM, programmatic, reklamy na Facebooku w formatach: text, display, video, mailing, rich media, lead-ads).
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja OMI Media House, która zajęła się również kompleksową produkcją spotów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Całość koordynował dział marketingu FIBARO.
JK