Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes. Promocją objęte są również pochodzące z ekologicznych upraw owoce jabłoni domowej. W kampanii bierze udział ambasadorka marki Cymes, Weronika Książkiewicz, która po raz pierwszy promowała świeże soki w kampanii na początku tego roku. Kampania telewizyjna, która wystartowała 6 listopada bieżącego roku, będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościowych.
W linii prostej od natury
„W linii prostej od natury” – to nowe hasło kampanii promującej sztandarowe produkty Victoria Cymes. Świeże soki marchwiowe, marchwiowo-selerowe i ekologiczne owoce jabłoni domowej to naturalni bohaterowie nowych spotów reklamowych i radiowych. Victoria Cymes, dobrze już znana na rynku z produkcji świeżych soków jednodniowych, tym razem promuje nie tylko naturalne i zdrowe produkty, ale także tradycję, ekologię i świadomość konsumenta.
Kampania reklamowa obejmie emisję nowych 15-i 30-sekundowych spotów reklamowych, które zobaczyć można w telewizji w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich i tematycznych, jak TVN, Polsat i Telewizja Polska. Ambasadorką firmy Victoria Cymes niezmiennie pozostaje aktorka i pasjonatka zdrowego trybu życia – Weronika Książkiewicz.
Reklama emanuje spokojem i naturalnością, przenosząc widza w krainę pełną słońca, smaku i radości. Weronika Książkiewicz zachęca widza do skosztowania naturalnych, pełnych witamin świeżych soków Cymes i soczystych, pysznych ekologicznych jabłek. Reklama podkreśla, jak ważne w życiu jest połączenie nowoczesności z tradycją i poszanowaniem środowiska.
Ambasadorzy, blogerzy, inluencerzy
Promocja w mediach to nie wszystko, co Victoria Cymes zaplanowała w ramach kolejnej kampanii. Działania obejmą cykl spotkań dietetyków z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym oraz warsztaty z udziałem znanych influencerów (blogerów i dziennikarzy kulinarnych). Planowane są także publikacje w prasie i internecie oraz aktywna kampania w mediach społecznościowych.
Międzynarodowa promocja
Świeże soki marchwiowe i marchwiowo-selerowe Cymes, a także ekologiczne jabłka z Pojezierza Wałeckiego, zostaną zaprezentowane również poza granicami Polski. Dzięki uczestnictwu Victoria Cymes w międzynarodowych targach spożywczych, ekspozycja produktów odbędzie się na rynku europejskim w Dublinie, Bukareszcie, Londynie i Paryżu.
Kompleksowa kampania promocyjna uzyskała wsparcie unijne w ramach poddziałania 3.2 Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Kampanię przygotowała agencja MK Group. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaOn.
JK