Rafał Droździak, który dotychczas zajmował stanowisko starszego kierownika ds. produktów paliwowych w Circle K Polska, został nowym Dyrektorem ds. Marketingu i Komunikacji. Z początkiem miesiąca zastąpił na tym stanowisku Mirosława Caputę, który od tej pory będzie pełnił obowiązki Dyrektora ds. Sprzedaży i Działalności Operacyjnej.
– Przejmuję obowiązki dyrektora marketingu i komunikacji w momencie, w którym już ponad połowa naszych stacji funkcjonuje w Polsce pod nową nazwą. Zmiana nazwy to bardzo ważny moment w historii naszej firmy, który chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K funkcjonuje z dużym powodzeniem już od wielu lat. Możemy zapewnić, że pod nową marką oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość, do której polscy kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić– mówi Rafał Droździak, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
Rafał Droździak jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i posiada ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. W firmie Circle K pracuje od 2006 r. Przez ponad 10 lat swojej kariery w spółce pełnił m. in. obowiązki starszego kierownika ds. produktów paliwowych, odpowiadając za opracowywanie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów jak np. paliwa miles® czy milesPLUS®. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Bayer HealthCare czy Colgate-Palmolive.
MW