12 stycznia rusza globalna rekrutacja drukarni internetowej Chroma, która szuka kandydatów na stanowisko Menedżera Gwarancji Jakości. To prawdopodobnie pierwsza taka inicjatywa polskiej firmy poligraficznej, zorganizowana w odpowiedzi na potrzebę szerzenia światowych standardów obsługi klienta. Za miesiąc pracy menedżer otrzyma wynagrodzenie w wysokości 60 tys. zł. Wstępnej selekcji zainteresowanych dokona jury, a o wyborze najpozytywniejszego kandydata na to stanowisko zdecydują internauci!
– Chroma to otwarta na zmiany, nowoczesna, polska firma. Chcemy pokazać Polakom, że profesjonalny i prokliencki sposób obsługi w biznesie procentuje. Przy wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań od lat oferujemy klientom światowy standard druku. Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie międzynarodowej rekrutacji na Menedżera Gwarancji Jakości, bo wiemy jak istotna w naszej branży jest jakość. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało „bycie na tak” i zapewnienie gwarancji najwyższego poziomu obsługi – mówi Krzysztof Raczkowski prezes Chromy.
Badania pokazują, że polscy konsumenci coraz większą wagę przywiązują do jakości, pomimo że cena nadal stanowi kluczowy czynnik decydujący o wyborze produktu lub usługi. Z ubiegłorocznej edycji raportu „Jakość obsługi w Polsce”* wynika, że mimo wzrostu poziomu obsługi klienta w naszym kraju, aż co 5 nabywca odchodzi z punktu obsługi niezadowolony. Dane te mogą sugerować, że dla krajowych dostawców usług zapewnienie międzynarodowych standardów obsługi klienta wciąż stanowi jeszcze wyzwanie. Z drugiej strony mogą oznaczać, że powszechnie znany stereotyp wiecznie narzekającego Polaka nie bierze się znikąd.
Proces globalnej rekrutacji potrwa ok. 3 miesiące i podzielony został na trzy etapy. Ogłoszenia ukażą się zarówno w polskich, jak i zagranicznych portalach rekrutacyjnych, takich jak: Pracuj.pl, CareerBuilder, czy Glassdoor. Aby wziąć udział w rekrutacji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://najpozytywniejszapracaswiata.pl/ do 4 lutego 2018 roku i przesłać go z załączonym CV. W kolejnym etapie jury wyłoni 10 najlepszych pretendentów, z których następnie internauci wybiorą Menedżera Gwarancji Jakości.
* Raport – „Jakość Obsługi w Polsce w 2016”, na podstawie badań przeprowadzonych przez Polski Program Jakości Obsługi
KL