Promo Show Professional to nowa propozycja wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału br. roku, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych.
PSP to całkowicie nowa inicjatywa. Wydarzenie jest dedykowane wyłącznie przedstawicielom agencji reklamowych, firmom zajmującym się sprzedażą gadżetów i tekstyliów reklamowych. Event ma na celu stworzenie nowych warunków do budowania i podtrzymywania relacji na linii dostawcy-agencje.
Istotną wartość ma zamknięty charakter targów. Na prezentację nowości Agencje zostały zaproszone do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum – wszystko w kameralnej atmosferze ze strefą chill-out. Ukoronowaniem wydarzenia będzie wieczorna impreza Dostawców i Agencji w jednym z warszawskich klubów. Wszystko w celu budowania relacji i rozwijania biznesu. A więc, całej branży artykułów promocyjnych.
Wydarzenie ma międzynarodowy zasięg. O spotkaniach z Dostawcami dowiedziały się i potwierdziły swój udział czołowe Agencje i Firmy zamawiajace gadżety oraz tekstylia reklamowe z wielu państw. Rejestracje odnotowano z: Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Finlandii, Włoch, Hiszpanii, Szwecji, Anglii, Słowenii, Niemiec, Malty, Turcji, Szwajcarii, Rumunii, Bośni i Hercegowiny, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Lista wszystkich wystawców dostępna jest TUTAJ.
Warto podkreślić, że część z nich całkowicie zrezygnowała z udziału w innych imprezach targowych w tym samym czasie. Są to m. in. takie firmy jak: COOKIE Słodycze Reklamowe, BK PRO, EXPEN, PF Concept, GUAPA Produkcja, Friends, Happy Gifts, TOPPOINT czy Texet Poland.
Promo Show Professional odbędzie się 7-8 lutego 2018 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum.
Bezpłatna rejestracja (tylko dla agencji reklamowych) trwa do 29 stycznia 2018 r. Formularz rejestracji TUTAJ.
Ze względu na duże zainteresowanie wydarzeniem, można rejestrować się już tylko na drugi dzień targów (8 lutego br).
MW