Jedno się nie zmieniło w 2017 – siła i moc. Nasz POWER zawsze był w nas, jest i będzie. By się rozwijać, iść zgodnie z naszymi przekonaniami, zasadami i doświadczeniem i przekazywać to, co najlepsze naszym klientom, pracownikom i przyjaciołom – tak rok 2017 podsumowuje Olga Krzemińska-Zasadzka, managing director agencji POWER.
W tym roku jestem zachwycona z powodu kilku wydarzeń z udziałem naszej agencji i bardzo dumna z pracowników, którzy je tworzyli. Zawsze pasjonowała nas motoryzacja, więc tworzenie wydarzenia na 12 tys. osób Shell V-POWER z udziałem gwiazdy F1 było naszą dumą i zaszczytem. Zrobienie tego w tak krótkim czasie było wyzwaniem, którego się podjęliśmy i sprostaliśmy mu. 4 czerwca na błoniach PGE Narodowego odbył się Shell V-Power Show, wyjątkowa impreza dla fanów motoryzacji, która zgromadziła 12 000 osób. Moc motoryzacyjnych atrakcji napędzana była nowym paliwem Shell V-Power. Gościem specjalnym imprezy był Kimi Räikkönen, uwielbiany przez publiczność fiński kierowca F1 Scuderii Ferrari. Warto było przyjść wcześniej, by na własne oczy zobaczyć wjazd wielkiej kawalkady Ferrari, której przewodził sam Kimi Räikkönen, mistrz świata Formuły 1!
Równie mocno przeżyliśmy Galę na 20-lecie naszych pierwszych wyjazdów narciarskich i rozpoczęcia mojej działalności gospodarczej. Gala POWER’S Day odbyła się 13.10.2017 roku i zaprosiliśmy na nią najlepszych naszych klientów, podwykonawców, pracowników oraz media z którymi współpracujemy. Dostaliśmy tak dużo pozytywnych komentarzy, że dobre emocje będą z nami jeszcze długi, długi czas.
20 lat temu w 1997 roku w ostatni tydzień marca zaczęły się nasze pierwsze wyjazdy narciarskie do Val Thorens. Przez ten czas wiele się nauczyliśmy, niejedno zmieniliśmy, stabilnie się rozwijaliśmy. Jedno się nie zmieniło – siła i moc, nasz POWER, zawsze był w nas, jest i będzie. By się rozwijać, iść zgodnie z naszymi przekonaniami, zasadami i doświadczeniem i przekazywać to, co najlepsze naszym klientom, pracownikom i przyjaciołom.
20 lat dynamicznego rozwoju, pasji i zaangażowania zaowocowały pozycją jednego z najsilniejszych graczy na rynku eventów i incentive w Polsce. Dziś agencja obsługuje największe obecne na polskim rynku marki, organizując wyjazdy firmowe, konferencje, uroczyste gale i bankiety oraz wydarzenia o charakterze sportowym. To był bardzo dobry rok dla agencji POWER.
Nie obyło się także i bez rozczarowań…
Największym moim rozczarowaniem jest pracownik w tym roku. Ufasz komuś,
dajesz parę lat pracę, pomagasz w trudnych chwilach i na koniec okazuje się,
że ktoś działa nieczysto, że pracuje „na boku”, że „zapomniał” o „paru płatnościach” z zeszłych lat, że cię oszukuje, oszukiwał.. Każdego roku poznaję wiele osób, wspaniałych osób, ale też zdarzają się tacy, z którymi nie chcę mieć więcej do czynienia… Bardzo mnie to rozczarowuje.
A co tam w branży się zmienia…
W 2017 roku obserwowaliśmy kontynuację trendów z ubiegłego roku. Przede wszystkim da się zauważyć, że eventy coraz częściej przybierają formę show, są coraz bardziej spektakularne, emocjonujące i mają na celu wywarcie niezapomnianego wrażenia. Branża eventowa szybko wdraża nowinki technologiczne, które organizatorzy wykorzystują, by zrealizować swoje nawet najbardziej odważne pomysły. Eventy łączą takie elementy jak animacje 3D, mapping, choreografie taneczne i muzykę na żywo.
Warto też zwrócić uwagę na to, jak branża eventowa się stabilizuje, bo pozycja niektórych dużych agencji rośnie, a o innych robi się cicho. Można powiedzieć, że branża „okrzepła”. Najlepsze agencje konsekwentnie umacniają swoją pozycję na rynku, a ich wyniki finansowe są coraz lepsze. Prognozy są optymistyczne dla tych agencji, które potrafią się dostosować do coraz wyższych wymagań rynku jednocześnie podnosząc efektywność swojego biznesu. Nie wiem, czy można nazwać to trendem, ale w tym roku kilka stowarzyszeń połączyło się we wspólnym celu, by jeszcze lepiej dotrzeć do branży i mówić jednym głosem. Już od dawna istnieje w ten sposób organizowane wydarzenie Meetings Week, w tym roku udało mi się także doprowadzić do tego, że Stowarzyszenie Branży Eventowej weszło do projektu „Dobry Przetarg”.
Na wzór rynków europejskich, jako reprezentacja środowiska zakupowego reklamodawców oraz agencji, rozpoczęliśmy dialog branżowy, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych, mając na uwadze nie tylko równość i partnerstwo biznesowe stron, ale przede wszystkim najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych w relacji jakość-cena. Wydano już publikację z działu event zawierającą opis jak powinien wyglądać „Dobry Przetarg” i jakie dokumenty są rekomendowane do jego przeprowadzenia. Na początku 2018 roku powstanie także taki dokument dla wydarzeń Incentive.
W naszej firmie…
W 2017 roku agencja Power została wyróżniona nagrodą Solidna Firma 2016. Bierze także udział w edycji 2017 roku. Program Solidna Firma wspiera i promuje uczciwe firmy, zarazem poddając je weryfikacji i tworząc bazę godnych zaufania przedsiębiorstw. Był to również bardzo dynamiczny rok, w którym poszerzyliśmy grono klientów. Prowadziliśmy wiele innowacyjnych projektów w Polsce, jak i zagranicą. Organizowaliśmy wielkie gale na tysiąc osób, duże konferencje, po rekord 12 tysięcy osób na Shell V-POWER Show, a także na evencie motoryzacyjnym Ferrari Corsa Baltica.
Byliśmy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Omanie, Gruzji, Austrii, we Włoszech, Francji, na Teneryfie, Maderze, a także w Meksyku, Wietnamie i w Tajlandii.
W tym roku również zdecydowałam się wraz z Anią Nowakowską o niekandydowaniu do kolejnego zarządu i przekazaniu sterów w organizacji nowym osobom. To była świadoma decyzja – trudna, bo to 10 lat naszej pracy, ale też otwierająca nowe możliwości, przede wszystkim czasowe, bo była to praca na drugi etat.
Z Anią poznałyśmy się ponad 10 lat temu online. Na jednym z portali społecznościowych aktywnie zaczęłyśmy uczestniczyć w licznych dyskusjach na wszelkie tematy branżowe zaczynając od poszukiwania ciekawych atrakcji na eventy, poprzez wymianę doświadczeń oraz wiedzy i wreszcie poruszając problemy i bolączki branżowe. Na łamach grupy poruszaliśmy wiele tematów, tam każdy sobie pomagał, wzajemnie inspirował, wspierał.
Poczułyśmy, że spotkania z sieci należy przenieść do realu i zacząć wspólnie działać na rzecz rozwoju polskiej branży eventowej. Obie w stowarzyszeniu byłyśmy od początku. Na rzecz organizacji i branży eventowej w Polsce przepracowałyśmy kilka tysięcy godzin, współpracowałyśmy z kilkuset firmami i agencjami, przedstawicielami lokalizacji i podwykonawcami. Pracowałyśmy przy około 60-ciu wydarzeniach na rzecz członków, studentów, prowadziłyśmy niezliczoną liczbę spotkań branżowych, uczestniczyłyśmy w licznych konsultacjach branżowych na szczeblach państwowych. Osobiście wdrażałyśmy pracowników biura. Obie bardzo angażowałyśmy się we wszystkie projekty w stowarzyszeniu, byłyśmy inicjatorkami otwarcia Studium Event Management, dopinałyśmy cztery edycje konferencji Event Biznes, zarówno ze strony organizacyjnej, jak i merytorycznej biorąc czynny udział w pracach rady programowej. Ja jako członek rady programowej i Anna jako członek rady oraz dyrektor programowa konferencji, współtworzyłyśmy projekt Meetings Week od początku jego powstania, współpracowałyśmy z mediami, kolejnymi zarządami, jak i zarządami innych organizacji m.in. dołączając do projektu „Dobry Przetarg”. Obie też zasiadamy w Radzie Etyki SBE i współtworzyłyśmy Kodeks Dobrych Praktyk. Dziś zgodnie stwierdzamy, że nadszedł czas na to, by przekazać stery w organizacji. Przekazujemy SBE mocne, energiczne oraz stabilne z wiodącymi na rynku projektami jak: Studium Event Management, Konferencja Event Biznes, Meetings Week oraz Elfy – świąteczne spotkanie branży eventowej.
Dziś czuje się naprawdę spełniona zawodowo. Jestem tu gdzie chcę być, gdzie szłam przez lata i spokojnie rozwijam swoją firmę. Wiele lat ciężkiej pracy, ale i mega dużo satysfakcji.
„Belive THE POWER and beauty of your DREAMS”
13 POWODÓW DLACZEGO WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ POWER
1 | Power Sp. z o.o. posiada wpis do rejestru organizatorów
i pośredników turystycznych województwa mazowieckiego nr 1279.
2 | W ostatnich latach spółka została laureatem nagród takich jak: Solidna Firma, Procon Awards Działów Zakupu, Platynowy Certyfikat Polski Produkt, Firma Roku, MP Power Award oraz medalu Wydarzenie/Usługa Roku – portalu MeetingPlanner.pl, nagrody Polskiego Internetu w dziedzinie „Rozrywka i Rekreacja”.
3 | Należymy do najlepszych stowarzyszeń krajowych i międzynarodowych SBE, SKKP, SOIT, SITE.
4 | Początki agencji (dawniej PowerSport) sięgają 1997 roku,
kiedy rozpoczęliśmy organizację wyjazdów zimowych. Posiadamy 20-letnie doświadczenie.
5 | Power to mieszanka chęci działania, energii i entuzjazmu z fachową wiedzą, doskonałą organizacją i dbałością o najmniejsze szczegóły. Dzięki połączeniu szczegółowego planowania wydarzeń, wysokiego poziomu usług z kreatywnością jesteśmy dla naszych klientów wiarygodnym i sprawdzonym partnerem oraz zdobyliśmy zaufanie wielu firm, które regularnie korzystają z naszych usług.
6 | Współpraca od 2010 roku z ponad 250 firmami, między innymi: Shell, Ferrari, Logis, Chie-si, KIA, Action, Verifon, PPL LOT, NC+, Dr Gerard, Coca-Cola HBC Polska, Polkomtel SA, Avon, IKEA, PLAY, Torex Chiessi, TravelPort, Ariston, Shell, Quintiles, Smith and Nephew, Wavin, SCA Hygiene Products, Honda Matraszek, Groupon, Tork, Strabag, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, BRE Bank, Siemens, PZU, Kredyt Bank, Bosch, UEFA, Tech-Data, MultiRadio, Britenet, TravelPort.
7 | Posiadamy doświadczenie zarówno w wyjazdach krajowych, jak i zagranicznych.
8 | POWER to moc, siła, energia i nieograniczone możliwości. Ale przede wszystkim POWER to ludzie, którzy tworzą i realizują dla Was te wszystkie wspaniałe rzeczy. Jedną z głównych zalet agencji POWER jest dobór do pracy odpowiednich osób, które od lat realizują pomysły imprez firmowych i wyjazdów motywacyjnych. Nasza firma to połączenie wielu charakterów, doświadczenia przy tworzeniu i realizowaniu eventów oraz wyjazdów z kreatywnością i otwartością na ludzi. Zaangażowanie, pasja i wytrwałość to cechy, które cenimy najbardziej, bo inspirują innych do stawiania jeszcze odważniejszych kroków na drodze do sukcesu.
9 | Posiadamy własne biuro i magazyn – dzięki czemu oferujemy najwyższy poziom przy korzystnej cenie.
10 | Każdy z naszych pracowników ma swoją pasję, którą rozwija dzięki pracy w agencji.
11 | Współpracujemy ze sprawdzonymi od lat podwykonawcami.
12 | Nieustannie się szkolimy i szukamy nowości na rynku.
13 | Płacimy terminowo swoje zobowiązania – dbamy o terminy płatności dogodne dla naszej firmy, podwykonawców i pracowników.
Olga Krzemińska-Zasadzka, managing director agencji POWER
Artykuł ukazał się w OOH event! Pobierz wersję online: TUTAJ.