Logo

Marketing MIX

Roger Federer ambasadorem marki Barilla

Pod hasłem „Mistrzowie Makaronu” rozpoczęła się globalna kampania marki makaronów Barilla. Bohaterem reklam jest tenisista Roger Federer, który uczy się gotować pod okiem Davide’a Oldaniego.

W kampanii „Mistrzowie Makaronu” Roger Federer bierze lekcję gotowania. Jego nauczycielem i niejako sparingpartnerem jest zdobywca wielu nagród i gwiazdki Michelin, szef kuchni Davide Oldani. Zyskał on uznanie dzięki swojemu nowoczesnemu podejściu do włoskiej kuchni i zamiłowaniu do makaronu al dente. Federer pilnie śledzi każdy ruch Oldaniego, który kolejno kroi składniki, by już za chwilę wrzucić je na patelnię. Film w reżyserii Marka Hoffmana pozwala obserwować dynamiczną akcję w kuchni oraz poczuć napiętą a jednocześnie kipiącą humorem atmosferę, jaka panuje pomiędzy Oldanim a Federerem, gdy próbują wspólnie przyrządzić idealne Spaghetti al Pomodoro.

[youtube=”W7rOLRlqhuM”]

„Mistrzowie Makaronu” to nowa globalna platforma reklamowa marki Barilla, która ma odzwierciedlać jej kluczowe wartości. Kampanie z tej serii będą realizowane w ponad 40 krajach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Australii, Japonii, Niemczech, Francji i Włoszech. Akcja obejmuje reklamy telewizyjne, treści w internecie (m.in. w mediach społecznościowych) oraz reklamy zewnętrzne (m.in. na nośnikach cyfrowych). Film z gotującym Rogerem Federerem zostanie opublikowany w jego kanałach społecznościowych, a publikację już poprzedziła seria teaserów udostępnionych przez Oldaniego i Federera. Jest to pierwsza kampania, w której Roger Federer występuje w roli ambasadora marki Barilla. Davide Oldani z kolei współpracuje z nią już od dłuższego czasu, zajmuje się opracowywaniem oryginalnych przepisów i tworzeniem nowoczesnych wersji klasycznych włoskich potraw.

Jest to pierwsza kampania, w której Roger Federer występuje w roli Ambasadora Marki Barilla. Davide Oldani z kolei współpracuje z marką już od dłuższego czasu. Zajmuje się opracowywaniem oryginalnych przepisów i tworzeniem nowoczesnych wersji klasycznych włoskich potraw.

O przenikaniu się świata reklamy i sportu, sponsoringu sportowym i wspópracy ze sportowcami przeczytacie w najnowszym wydaniu OOH magazine. Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ.

KL