Pod hasłem „Mistrzowie Makaronu” rozpoczęła się globalna kampania marki makaronów Barilla. Bohaterem reklam jest tenisista Roger Federer, który uczy się gotować pod okiem Davide’a Oldaniego.
W kampanii „Mistrzowie Makaronu” Roger Federer bierze lekcję gotowania. Jego nauczycielem i niejako sparingpartnerem jest zdobywca wielu nagród i gwiazdki Michelin, szef kuchni Davide Oldani. Zyskał on uznanie dzięki swojemu nowoczesnemu podejściu do włoskiej kuchni i zamiłowaniu do makaronu al dente. Federer pilnie śledzi każdy ruch Oldaniego, który kolejno kroi składniki, by już za chwilę wrzucić je na patelnię. Film w reżyserii Marka Hoffmana pozwala obserwować dynamiczną akcję w kuchni oraz poczuć napiętą a jednocześnie kipiącą humorem atmosferę, jaka panuje pomiędzy Oldanim a Federerem, gdy próbują wspólnie przyrządzić idealne Spaghetti al Pomodoro.
[youtube=”W7rOLRlqhuM”]
„Mistrzowie Makaronu” to nowa globalna platforma reklamowa marki Barilla, która ma odzwierciedlać jej kluczowe wartości. Kampanie z tej serii będą realizowane w ponad 40 krajach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Australii, Japonii, Niemczech, Francji i Włoszech. Akcja obejmuje reklamy telewizyjne, treści w internecie (m.in. w mediach społecznościowych) oraz reklamy zewnętrzne (m.in. na nośnikach cyfrowych). Film z gotującym Rogerem Federerem zostanie opublikowany w jego kanałach społecznościowych, a publikację już poprzedziła seria teaserów udostępnionych przez Oldaniego i Federera. Jest to pierwsza kampania, w której Roger Federer występuje w roli ambasadora marki Barilla. Davide Oldani z kolei współpracuje z nią już od dłuższego czasu, zajmuje się opracowywaniem oryginalnych przepisów i tworzeniem nowoczesnych wersji klasycznych włoskich potraw.
Jest to pierwsza kampania, w której Roger Federer występuje w roli Ambasadora Marki Barilla. Davide Oldani z kolei współpracuje z marką już od dłuższego czasu. Zajmuje się opracowywaniem oryginalnych przepisów i tworzeniem nowoczesnych wersji klasycznych włoskich potraw.
O przenikaniu się świata reklamy i sportu, sponsoringu sportowym i wspópracy ze sportowcami przeczytacie w najnowszym wydaniu OOH magazine. Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ.