Logo

Event MIX

Mea Group z Flesz Fashion Night 2017 w finale konkursu EVENTEX 2018

Wydarzenie modowe Flesz Fashion Night 2017 – zrealizowane zgodnie z konceptem kreatywnym i z działającymi na zmysły, a dotąd nie stosowanymi rozwiązaniami autorstwa Mea Group – jest jednym z 3 najlepszych wydarzeń w kategorii Best Live Show w międzynarodowym konkursie EVENTEX. Flesz Fashion Night 2017 zdobyło uznanie międzynarodowego jury w ramach oceny ponad 150 zgłoszeń z całego świata. Zwycięzców poszczególnych kategorii poznamy 6 marca podczas gali.

Flesz Fashion Night 2017 Autumn Glow to był jesienny spacer, na który składały się kolekcje najlepszych polskich projektantów. Wykreowany został poprzez stworzone specjalnie na ten wieczór, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. Dzięki nim goście eventu mogli poczuć klimat jesieni. Mea Group wybrała rozwiązania, umożliwiające pokazanie w unikalny sposób każdej kolekcji, a równocześnie zachowanie spójności. Kreacje każdego projektanta wpisywały się w kolejne odsłony pełnej blasku jesieni.

– Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że ten event, stawiający na wszechstronne angażowanie uczestników, działanie na zmysły, znalazł się wśród najlepszych wydarzeń 2017 roku i to w najważniejszej dla nas kategorii Best Live Show. Potwierdza to, że eventy tworzone na żywo w Polsce należą do światowej czołówki. Już w momencie tworzenia konceptu kreatywnego FFN 2017 wiedzieliśmy, że historia którą mamy do opowiedzenia musi być niepowtarzalna w każdym swoim wymiarze, m.in. za sprawą oprawy wizualnej, muzycznej i scenograficznej – mówią Magda Kozicka, Dyrektor produkcji i Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny, Mea Group.

– Do tego trzeba dodać otwartość i ogromne zaufanie ze strony Klienta – Edipresse Polska. Razem stworzyliśmy wydarzenie, które nikogo nie pozostawia obojętnym, w tym również ekspertów branży wydarzeń – jurorów Eventex Awards 2018 – dodają  M. Kozicka i J. Nykowski.

W tegorocznej edycji konkursu EVENTEX 2018 o miano najlepszego wydarzenia walczą eventy w kategoriach głównych: Conference & Meetings, Brand & Marketing, Live, Art & Entertainment, Corporate Events, Cause & Green, a nagrody otrzymają też – w ramach Grand Prix – Najlepszy Event, Najlepsza Agencja oraz Najlepszy Event zdaniem publiczności (ten ostatni w ramach głosowania on-line).

Kategoria Best Live Show z obszaru Live, Art & Entertainment, której finalistą jest Mea Group, obejmuje wydarzenia, odbywające się z udziałem publiczności, w tym transmisje telewizyjne i radiowe, pokazy mody, konkursy, gry, przedsięwzięcia teatralne, koncerty itp. Jury wyróżnia najbardziej innowacyjne, dynamiczne czy spektakularne występy na żywo.

Flesz Fashion Night Autumn Glow – wydarzenie odbyło się 5 września br. przy Mińskiej 65 w Warszawie. Organizatorem tej cyklicznej imprezy jest wydawnictwo Edipresse Polska. Podczas Flesz Fashion Night 2017 swoją premierę miała również nowa kolekcja Badura Icons. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Katarzyna Sokołowska. Muzyczną gwiazdą wieczoru – afterparty była Natalia Kukulska.

Międzynarodowy konkurs EVENTEX

W ciągu 7 lat Eventex Awards stały się jednymi z najbardziej pożądanych i rozpoznawalnych nagród w świecie eventów. Wyróżnienia przyznawane są ekspertom eventów, meeting planerom, organizatorom i specjalistom komunikacji na całym świecie za ich osiągnięcia w tworzeniu nowatorskich wydarzeń. Nagrody stały się wizytówką najlepszych praktyk, najbardziej oryginalnych pomysłów i innowacji, a także źródłem pomysłów dla osób poszukujących inspiracji. EVENTEX to siedem lat historii, to jest ponad 1000 zgłoszeń, z ponad 70 krajów z ponad 500 agencji.

www.eventex.co

JK