Wręczana w Mediolanie Brand Identity GrandPrix honoruje najlepsze projekty brandingowe z perspektywy komunikacji wizualnej. Nagroda przyznawana jest agencjom zajmującym się projektowaniem strategicznym i brandingiem.
Celem organizatorów jest zwiększenie znaczenia komunikacji wizualnej w marketingu, propagowanie najlepszych projektów, stymulowanie rynku, inspirowanie, przyczynianie się do odkrywania nowych talentów oraz dawanie narzędzia do wyboru właściwej agencji do współpracy.
Jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji wizualnej nagradza projekty w 28 kategoriach.
W tym roku w kategorii Product Identity nagrodę otrzymał Dragon Rouge Warszawa za Inną Bajkę! Inna Bajka powstała z przekory. Wyzwaniem marki było stawić czoła przesądowi, że zdrowe jedzenie nie może być jednocześnie smaczne i proste w przygotowaniu. W portfolio Innej Bajki są zatem smaczne, a jednocześnie niezwykłe łatwe do przygotowania śniadania i obiady.
– Praca nad Inną Bajką to była prawdziwa podróż „ręka w rękę” agencji i Klienta. Koncepty rodziły się warsztatowo i wykuwały w ogniu burz mózgów. Dragon Rouge zbudował całą tożsamość marki. Od strategii pozycjonowania, przez nazwę, claim (Mamy nosa do dobrego jedzenia), brand-heroes, po identyfikację wizualną, opakowania, komunikację OOP oraz stronę internetową z funkcjonalnością e-commerce. W Innej Bajce spotkacie: Rannego Ptaszka, który zrywa się rano, żeby przygotować pyszną owsiankę na śniadanie, Dzikiego Dostawcę, który dostarczy zdrowe nasiona i suszone owoce, Wilka Sytego, który wie, jak przyrządzić pożywny obiad oraz Owcę Całą (całą, bo wszystko jest w tym świecie wolne od produktów pochodzenia zwierzęcego.) W efekcie powstał przyciągający uwagę i cieszący oko świat – sympatyczny, wesoły, kolorowy. I zdrowy. Po prostu świat z Innej Bajki. A dlaczego to się udało? Bo Dragon Rouge Warszawa MA NOSA DO DOBREGO JEDZENIA – mówi przedstawiciel Dragon Rouge.
MW