W czerwcu 32 najlepsze reprezentacje świata zmierzą się ze sobą podczas piłkarskiego mundialu w Rosji. Polska ma to szczęście, że jest reprezentowana na arenie międzynarodowej nie tylko w sporcie, ale również w reklamie. Agencja Goldenberry Group Sp. z o.o. stała się ostatnio częścią, liczącego 31 członków, zespołu najlepszych firm zajmujących się sprzedażą artykułów i rozwiązań promocyjnych – IPPAG. Za tym sukcesem stoi duet trenerski – Olaf Dąbrowski i Dariusz Nabywaniec.
Świat gadżetów i piłki jest do siebie bardzo podobny. Efektowny gadżet jest niczym bramka, cieszy oko, znajduje się w centrum uwagi, ale nie bierze się z niczego i, przede wszystkim, może nie wystarczyć. By gole padały regularnie potrzebna jest odpowiednia taktyka, przygotowanie fizyczne i dobór zawodników. W gadżetach rolę tę pełni dobrze przemyślana kampania reklamowa, szerokie podejście do tematu i digitalizacja. Szczęśliwa bramka po rykoszecie zdobyta z dystansu nie cieszy tak jak wypracowany system gry, dzięki którego gole padają jak na zawołanie.
– Właśnie dlatego dzięki IPPAG możemy naszym Klientom zaproponować zdecydowanie więcej niż pojedynczy gadżet związany z futbolem. Mamy możliwość zaoferować im gotowe pomysły na akcje promocyjne z gadżetami – wyprowadził atak Olaf Dąbrowski. – Na mundial każdy jedzie po złoty medal. Wiemy też że każda firma chciałaby przygotować coś niepowtarzalnego z okazji mistrzostw. Dobrze się składa, że mamy w zanadrzu kilka złotych rozwiązań! – skontrował Dariusz Nabywaniec.
POLSKA : JAPONIA
Polska – Japonia ?:?
(28 czerwca, godz. 16.00, Stadion im. Inspektora Gadżeta w Wołgogradzie)
STATYSTYKI:
Bramki: Zegarek, który nie pozwoli Ci zapomnieć o trwającym meczu. Smartwatch wyświetli wynik, zawibruje w odpowiedniej chwili i podzieli się z Tobą najważniejszymi statystykami.
Strzały: Kartonowe piłkarzyki to prawdziwy strzał w dziesiątkę kiedy organizujesz event dla swoich pracowników. Wspólne oglądanie mistrzostw i wspólna rywalizacja!
Strzały celne: Piłkarskie karty, które dzięki specjalnej aplikacji, przeniosą twarze zawodników do wirtualnej ramki. Od teraz możesz „stanąć” obok swoich piłkarskich idoli!
Rzuty rożne: To dobry czas na zrobienie sobie szybkiego, piłkarskiego drinka. Ten musi być podany z lodem w kształcie futbolówki
Spalone: Deska na przekąski w kształcie boiska piłkarskiego. To jedyna sytuacja kiedy znajdziesz coś ciekawego na spalonym. I kto wie, może będzie to tylko przypieczone?
Faule popełnione: Bandana, którą w geście triumfu zarzucasz na głowę niczym piłkarze cieszący się po bramce.
Żółte i czerwone kartki: Lampka wrzucana do szklanki z piwem, która dzięki połączeniu z aplikacją podświetli Twoje piwo na żółto bądź czerwono w zależności od tego jaka kartka zostanie pokazana we właśnie oglądanym spotkaniu!
Artykuł ukazał się OOH magazine nr 1/2018. Pobierz wersję online TUTAJ.