Dom mediowy MediaCom zdobył właśnie prestiżowy tytuł Globalnej Agencji Mediowej Roku (Global Media Agency of the Year) magazynu branżowego „Adweek”. Tytuł ten dołączył do trzech pozostałych zwycięstw odniesionych już w tym roku przez MediaCom.
Statuetka „Adweek” dla domu mediowego MediaCom dołączyła do wcześniej zdobytych w tym roku tytułów Sieciowej Agencji Roku 2017: magazynu branżowego „Campaign”, Festival of Media Global Awards oraz M&M Global Awards.
MediaCom jest pierwszym domem mediowym w historii uhonorowanym w jednym roku czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku.
Wszystkie te zwycięstwa są ukoronowaniem zamkniętego sukcesem roku 2017, w którym MediaCom znacznie powiększył portfolio klientów, zdobywając budżety m.in.: PSA, Opel, Richemont, Walgreens Boots Alliance, Wholefoods i Falabella.
Jeśli chodzi o sukcesy na polskim rynku w 2017 r. to poza przejętymi w wyniku globalnego rozstrzygnięcia budżetami PSA, Opel i AkzoNobel, MediaCom zdobył również budżety mediowe takich klientów jak: Netia SA, Manta, Croatian Tourist Board, iRobot i Polski Bank Komórek Macierzystych.
Więcej: Adweek.com
JK