Logo

Marketing MIX

Kampania Promo Show Professional na nośnikach outdoorowych

Pierwsza edycja Promo Show Professional – nowych targów na rynku gadżetów reklamowych, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce, promowana była na kilkunastu nośnikach reklamowych w centrum Warszawy.

Gości przyjeżdżających pociągiem na lutowe wydarzenie witały na dworcu PKP Warszawa Centralna citylighty OOH magazine z okładką PSP: NOWA JAKOŚĆ (numer do pobrania bezpłatnie TUTAJ). W kampanii reklamowej wykorzystano 10 nośników typu citylight i jedną wiatę przystankową.

[galeria=”1″]

Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.

www.psp2019.pl

BJ