Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Ósma edycja Wieczoru Branżowego PIAP za nami

Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.

– Wieczór Branżowy PIAP to doskonała okazją do spotkań i rozmów przy lampce dobrego wina i nastrojowej muzyce w tle. Od samego początku, już na etapie koncepcji Wieczoru Branżowego PIAP, zależało nam na stworzeniu nie imprezy, nie przyjęcia ale miejsca spotkań, w którym każdy z właścicieli, prezesów firm zrzeszonych w naszej Izbie będzie miał okazję do rozmów, wymiany doświadczeń, spostrzeżeń dotyczących branży, czy spędzenia miło czasu w towarzystwie branżowych przyjaciół. Cieszy mnie fakt, że Wieczór Branżowy PIAP na stałe wpisał się w kalendarz wielu z nas. Miło będzie nam gościć Państwa również za rok – mówi Magda Owczarska Wiceprezes PIAP.

Wieczór Branżowy PIAP odbył się 08.02.2018 roku w Restauracji STIXX Bar&Grill w Warszawie. Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, 12M Alicja Wąsowska, ASGARD, Brandfathers Group, Guapa Produkcja, Inspirion Polska, RITF advnet Polska, Macma Polska, Mart Spółka, Maxim Ceramics, Mid Ocean Brands Polska, Modern Forms Marcin Bosek, SDX Group oraz Texet Poland.

– Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w wieczorze organizowanym dla członków PIAP. Mając okazję chciałabym wyrazić swoje uznanie i wdzięczność za organizację wieczoru wszystkim, którzy się przyczynili do sukcesu tego wydarzenia. Piękne miejsce, wspaniałe smaczne jedzenie i samo wydarzenie zawsze sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości i nieformalnych rozmów z pozostałymi członkami PIAP, na które bardzo często nie ma czasu. Bardzo fajną formą uhonorowania przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie jest wyróżnienie firm, które obchodzą swoje jubileusze. W obecnych czasach dużym wyzwaniem jest prowadzenie firmy i nie zwariowanie, a jeżeli ktoś działa na rynku 20 czy 25 lat to chylę czoła bo to trudna branża. Przy tej okazji serdecznie gratuluje wszystkim wyróżnionym Jubilatom. Z pewnością będziemy uczestniczyć w kolejnych wydarzeniach organizowanych przez PIAP, ponieważ bardzo dobrze wiemy jak ważne są relacje, zdrowa konkurencja i zacieśnianie więzi z partnerami handlowymi – mówi Beata Dobrowolska, Właścicielka EBK Reklama.

Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której wręczono statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich. Jubileusze 2018 świętowały firmy: Chocolate Land, Paul Stricker, Fabryka Smyczy, Easy Gifts, CAPIRA creative product, Trober Polska, OOH Magazine, Macma Polska, Mid Ocean Brands Polska, Spark Promotions, Artystik Poland Group, MAXIM Ceramics, MART, TUBUS, ASGARD, A.S.S.-3 Ewa Skoczeń, Polski Drukarz, AWIH, Jaguar Tomasz Chwiłowicz. 

Fotorelację z wydarzenia można zobaczyć TUTAJ.

KL