W lutym odbyła się pierwsza edycja nowych targów na rynku gadżetów reklamowych, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Jednym z nich była firma Happy Gifts Europe, producent długopisów reklamowych marki LeccePen i B1 oraz właściciel marki notesów i power banków thINKme.
Jak podkreśla Tomasz Przewoźnik, Sales&Marketing Director w Happy Gifts Europe, pierwsza edycja PSP w 100% spełniła ich oczekiwania. – Dopisała frekwencja, klimat do prowadzenia rozmów był perfekcyjny, a jakość odwiedzających na najwyższym poziomie. Pozytywnym zaskoczeniem była duża liczba klientów zagranicznych. Rozmowy można było swobodnie prowadzić zarówno na stoisku, jak i w wielu miejscach do tego przeznaczonych – mówi Tomasz Przewoźnik.
PSP to nowa inicjatywa różniąca się niemal wszystkim od typowych imprez targowych. Starannie dobrana i weryfikowana grupa zaproszonych agencji to pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy. – Co więcej, agencje odwiedzające PSP to kluczowi gracze na rynku. Nie zauważyliśmy żadnych klientów końcowych czy tzw. drobnych zbieraczy. To powodowało, że nasz czas poświęcony na spotkania z klientami był wykorzystany w sposób efektywny. 39 stoisk, a nie blisko 800 również robi różnicę. Oczywiście na korzyść PSP. Odwiedzenie setek stoisk jest po prostu niemożliwe, a percepcja informacji z poziomu agencji przy takiej ilości spotkań – znikoma. Rzecz o tyle istotna, że wystawcami PSP byli kluczowi – z punktu widzenia samych agencji – Wystawcy. Nie bez znaczenia był też komfort prowadzenia rozmów – wyjaśniaTomasz Przewoźnik.
[youtube=”lWR41PJo-gk”]
Jako zalety przedsięwzięcia przedstawiciel Happy Gifts Europe wymienia także funkcjonalną przestrzeń, dogodną komunikację czy pełną obsługę cateringową przez cały czas trwania imprezy. – Koncepcja stworzenie spójnych stoisk dla wystawiających się firm też była strzałem w dziesiątkę, podobnie jak mechanizm zachęcający agencje do odwiedzenia każdego stoiska, bez względu na fakt, czy wcześniej dana agencja handlowała z poszczególnym wystawcą. Pomysł na wysyłkę wszystkich materiałów marketingowych (katalogów, wzorników, próbek produktów) jedną wysyłką bezpośrednio po targach pozwolił uniknąć sytuacji, kiedy to agencje krążyły pomiędzy stoiskami z gigantycznej wielkości walizkami. Było to niewątpliwe ułatwienie zarówno dla nas, jak i – z całą pewnością – dla samych agencji – tłumaczy Tomasz Przewoźnik.
– Całość zwieńczona kapitalnie zorganizowanym wieczornym party powodowała, że nie zabrakło jakże ważnego elementu takiego wydarzenia, jakim jest czas na budowanie i podtrzymanie tych bardziej nieformalnych relacji. A to dla nas, Happy Gifts, jest szczególnie istotne. Dodajmy do tego miejsce organizacji spotkania – Novotel Centrum (jakże innego od hali targowej), możliwość zakwaterowania na miejscu i wiele innych elementów, a otrzymamy obraz gigantycznej różnicy jaką my, jako wystawca, zauważyliśmy. Po prostu Nowa Jakość. I nie jest to tylko chwytliwe hasło, ale rzeczywisty odbiór eventu, zarówno z poziomu nas jako Wystawcy, ale także samych klientów, z którymi rozmawialiśmy. Piątka z plusem – chwali pierwszą edycję Wystawca.
[galeria=”1″]
Firma Happy Gifts zaprezentowała kilkanaście nowości produktowych na rok 2018. Światło dzienne ujrzał „ekonomiczny” długopis o nazwie Elle, marki Lecce Pen. – Produkt będzie dostępny w 10 kolorach i charakteryzować się będzie wyjątkowo niską ceną. Poza tym w ofercie Lecce Pen pojawił się nowy długopis ekologiczny – biodegradowalny Golff Green oraz antybakteryjny długopis Forte. Pozostałe modele zyskały nowe oblicze w postaci nieco innych, bardziej żywych kolorów oraz dodatkowych wykończeń. Marka długopis metalowych B1 wzbogaciła się o trzy nowe modele: touch pen Impress Touch oraz kolekcje Ellipse oraz Stample. Poszerzona została również kolorystyka modeli na których wykonywany jest grawer lustrzany: IQ (długopis z pamięcią 8GB) oraz Mirror. Sporo nowości pojawiło się również w ofercie thINKme. Z bardzo dobrym odbiorem spotkał się model Biggy, notes w miękkiej oprawie w rozmiarze 190×250 mm. Równie pochlebne opinie zyskał model Grace, notes A5 w miękkiej okładce z elastyczną gumką i uchwytem na długopis dostępny w 8 kolorach okładki. Dodatkowy thINKme pokazało nowy model Audrey oraz wyjątkową ofertę 4 notesów w ramach kolekcji Tabby. Z racji wielkiej popularności power banków thINKme (power bank w kształcie notesu) firma zaprezentowała również dwa nowe modele w tej kategorii produktów: power bank Provance i Franky. Zaprezentowano również modele, które zostaną wprowadzone do sprzedaży w połowie 2018: długopis Zen i Tantra oraz nowy power bank Forte – reasumuje Tomasz Przewoźnik.
Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.
BJ