Logo

Trade marketing

Rewolucja  wizerunkowa łowickiej marki

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu odważnie zdecydowała się na uporządkowanie swojego portfolio. Uznaliśmy, że tak znana i ceniona na polskim rynku marka zasługuje na nowy wizerunek, który pozwoli na bezbłędną identyfikację naszych produktów. Głównymi celami rebrandingu jest poprawienie wizerunku marki, tak aby konsumenci postrzegali ją  jako nowoczesną i dbającą o jakość, wyznaczającą trendy, a także zwiększenie sprzedaży i dostępności produktów, pozyskanie nowych konsumentów.

Do tej pory na opakowaniach łowickich produktów największym wyróżnikiem była postać łowiczanki. Na nowych opakowaniach również pojawia się folklorystyczny motyw identyfikujący regionalne pochodzenie produktów.

Nowe propozycje opakowań zostały przebadane przez Kantar Millword Brown podczas badań jakościowych w kilku dużych miastach w Polsce. Nowa linia spotkała się z uznaniem konsumentów, zwłaszcza tych, którzy do tej pory nie byli specjalnie przywiązani do marki łowickie. Uznali nowe opakowania za spójne, nowoczesne, przejrzyste i estetyczne, komunikujące wysoką jakość, ale jednocześnie nawiązujące do ponad wiekowej tradycji i bogactwa kulturowego regionu.

Mleko łowicke, oprócz nowej szaty graficznej, zyskało nowy kształt kartonu – bardziej ergonomiczny, wygodniejszy w użytkowaniu, z nowoczesną nakrętką Wing Cap. Jej główną zaletą jest szeroki otwór, który eliminuje efekt chlapania, skrzydełka ułatwiające chwytanie i jednostopniowy system otwierania. To oznacza, że wystarczy przekręcić i można nalewać. Po usłyszeniu charakterystycznego kliknięcia produkt jest gotowy do użycia.

[galeria=”1″]

Nowa szata graficzna pojawia się na wszystkich głównych grupach produktów. Część z tych opakowań jest już widoczna na półkach. Motyw pasiaka łowickiego jest wspólnym elementem wyróżniającym naszą markę i jednocześnie mocnym akcentem przyciągającym uwagę konsumenta.

www.mleczarnia.lowicz.pl

JK