Wrocławska agencja interaktywna, która od ponad 12 lat buduje wizerunek największych polskich i zagranicznych marek, ogłosiła skład nowego zarządu. Na czele Grupy Me & My Friends stanął Jakub Wolff.
Grupa Me & My Friends rozpoczęła rok od zmian w swojej strukturze. Na stanowisko prezesa zarządu został powołany Jakub Wolff, jeden z założycieli wrocławskiej agencji. Nową rolę będzie łączył z dotychczasowymi obowiązkami CEO The Dust, studia specjalizującego się w grach mobilnych, advergamingu oraz technologiach Augmented Reality (AR) i Virtual Reality (VR).
Razem z Jakubem Wolffem nowy zarząd będą tworzyć dwie kolejne osoby, które od wielu lat działają w innych spółkach tworzących Grupę Me & My Friends. Katarzyna Budzyń-Pepłowska, która wcześniej szefowała agencji PR-owej Brand Voice, jako nowy członek zarządu objęła funkcję CMO. Do jej kompetencji będzie należało budowanie strategii marketingowej i sprzedażowej, nawiązywanie relacji biznesowych i wyznaczanie nowych kierunków rozwoju.
Do zarządu został powołany także Krzysztof Wagner. Do tej pory kierował rozwojem aplikacji mobilnych jako CEO MoveApp. W nowej strukturze przejmie obowiązki CFO oraz odpowiedzialność za finanse całej Grupy.
– Nasza znajomość i współpraca zawodowa trwa już kilkanaście lat. Przez ten czas każde z nas rozwijało się w różnych obszarach biznesu, osiągając sukcesy w swojej branży. Nadal szukamy nowych wyzwań, dlatego podjęliśmy decyzję, aby połączyć siły. Od 2018 roku wspólnie zarządzamy Grupą Me & My Friends i tworzymy jeden zespół – mówi Jakub Wolff, Ceo Grupy Me & My Friends.
Agencja ma już na koncie współpracę z czołowymi polskimi i globalnymi markami. Na potrzeby Microsoftu jako pierwsza na świecie wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, dostępnej na telefonach. Grupa Me & My Friends odpowiada także za globalną komunikację The IFAB, Międzynarodowej Rady Piłkarskiej, która od 132 lat jest jedyną organizacją uprawnioną do tworzenia przepisów gry. Agencja wprowadziła ją w świat digital, stworzyła serwis internetowy, a także prowadzi na co dzień oficjalne kanały social media.
Wieloletnie doświadczenie w różnorodnych branżach pomogło Me & My Friends w realizacji tak zróżnicowanych projektów jak stworzenie witryny bankowości internetowej T-Mobile, gry Kapsel Run dla Tymbarka czy identyfikacji wizualnej Eska TV, łącznie z używanym do dzisiaj logiem stacji. Agencja może się pochwalić współpracą z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, Grupą Żywiec oraz Alter Art, organizatorem m.in. Open’er Festival i Orange Warsaw Festival.
Jako agencja interaktywna Grupa Me & My Friends szczególną wagę przywiązuje do rozwoju kompetencji w dziedzinie nowoczesnych technologii, wykorzystując jako narzędzia m.in. chatboty, aplikacje mobilne, AR i VR. Dwanaście lat obsługi różnorodnych klientów oraz połączone siły zespołów tworzących Grupę mają przełożyć się na dostarczanie jak najlepszych usług i zwiększenie skuteczności realizowanych kampanii. Jednocześnie strategia rozwoju Me & My Friends zakłada dalsze wzmacnianie kluczowych obszarów: sprzedaży oraz obsługi klienta.
JK