Do 23 marca można nadsyłać zgłoszenia do 11. edycji konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. Mogą w nim brać udział salony ze wszystkich branż.
W konkursie Retail Marketing Awards może wziąć udział każdy sklep stacjonarny działający na terenie Polski. Jurorzy będą oceniać visual merchandising, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziom obsługi klienta. Ogłoszenie laureatów i wręczenie nagród nastąpi 10 kwietnia 2018 r. podczas Retail Marketing Forum w Warszawie.
Udział w konkursie Retail Marketing Awards jest bezpłatny. Więcej informacji, regulamin i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.retailmarketingforum.com w zakładce Konkurs.
Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie sklepy, jak: Tatuum, Wittchen, Mohito, Reebok, Answear.com, Solar, Alles, Yes, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37, VIP Collection, McArthur, Ochnik, Heritage Shop & Wine, Sono Idoni.
MW