Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Jeżeli chcesz być fit & active – pomyśl o gadżetach!

Ramię w ramię, wraz z popularyzacją zdrowego trybu życia w Polsce, nasz rodzimy rynek gadżetów został zalany produktami promocyjnymi związanymi z fitnessem. Pomysły i rozwiązania, które jeszcze kilka lat temu były niszowe obecnie przeżywają swoje złote czasy. O roli kreacji w branży artykułów promocyjnych skierowanych na rynek fit mówi Olaf Dąbrowski, Managing Partner w Agencji Reklamowej Goldenberry.

Popyt doprowadził do sytuacji, że możemy dzisiaj wyposażyć i ubrać od stóp do głów każdego rowerzystę, biegacza, członka siłowni, instruktora fitness czy nawet żeglarza. Klienci otworzyli się na ideę zdrowego trybu życia i to nie uszło uwadze dostawców z branży produktów reklamowych. Ten zdrowotny trend spowodował, że dzisiaj różnych odmian koszulek do biegania czy butelek na wodę jest niemalże tyle, ile rodzajów długopisów.

Dzięki polskiej modzie na bieganie najlepszym gadżetem dla uprawiającego ten sport przestał być już bidon. Obecnie możemy zaoferować takiej osobie opaski na ramię z miejscem na telefon, pasy sportowe, słuchawki które nie wypadają z uszu w czasie biegu, ręczniki treningowe czy też odblaskowe światełka do butów, dzięki którym jest się widocznym nawet po zmroku. Ale trend ten nie ogranicza się tylko do przedmiotów tanich. Dzisiaj biegacze nie wyobrażają sobie treningu bez smartband-ów czy smartwatch-y, które poinformują ich, ile przebiegli w czasie rzeczywistym.

Rynek promocyjny oferuje adeptom sportu rozwiązania kompleksowe. Poranną rozgrzewkę w domu mogą wykonać na specjalnych przyrządach do ćwiczeń lub skakankach, które wyświetlą osiągnięty wynik. Przed treningiem taka osoba zje swój posiłek albo ze specjalnego lunchboxa albo pudełka na sałatki, które zostało zaprojektowane z myślą o ludziach żyjących aktywnie. Po powrocie do domu z treningu nasz atleta sprawdzi swoje postępy na nowoczesnej wadze, a potem obejrzy swój trening na kamerce sportowej bądź GoPro. Przypomnimy mu też o nawadnianiu m.in. dzięki Ulli, specjalnemu urządzeniu na butelki, które poinformuje ćwiczącego, że najwyższa pora sięgnąć po kolejny łyk wody.

Jeśli osoba lubi uprawiać sport na zewnątrz w czasie dnia, ubierzemy ją w odpowiednie czapki czy okulary przeciwsłoneczne. Gdyby jednostkę treningową trzeba było odbyć w nocy zadbamy o bezpieczeństwo sportowca. Dzięki odblaskom, LED-om, kamizelkom czy światełkom, nasz biegacz będzie rzucał się w oczy nawet w najciemniejszych zaułkach. Rowerzysta za to może wybrać spośród niezliczonej ilości kurtek wodoodpornych i chroniących przed wiatrem, może przejrzeć setki rodzajów softshelli, kasków czy rękawiczek. Specjalnie nie wspominam o akcesoriach do roweru, bo gdybyśmy chcieli je wszystkie wymienić zabrakło by nam czasu i miejsca na stronie.

 Kompleksowość usług nie ogranicza się tylko do poszczególnych osób czy też małych grupek ludzi, gdyż bierzemy na swoje barki również obsługę eventów sportowych. Jeśli biegi maratońskie to tylko w najnowocześniejszej odzieży, turnieje tenisowe koniecznie ze specjalnie uszytymi torbami i piłkami z elegancko wkomponowanym logotypem, a jak turnieje piłkarskie to nagrodami muszą być wykonane na indywidualne zamówienie trofea i medale. Takie eventy to też starterpacki dla biegających, papierowe kubki na wodę dla wszystkich uczestników czy też cały background, który tworzą zamówione specjalnie na tę okazje meble, namioty, pufy, fotele, leżaki, tekstylne ścianki, standy, rollupy, trybunki, ścianki reklamowe, potykacze czy kasetony.

I pomyśleć, że kiedyś najlepszym gadżetem związanym ze sportem była butelka…

www.goldenberry.com.pl

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 2/2018. Pobierz wersję online TUTAJ.