Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. w ramach Akademii Wiedzy wraz z partnerem medialnym – OOH magazine zaprasza na konferencję „JAK WZMOCNIĆ BRANDY. O samej marce, brandingu, produkcie i merchandisingu. Jak zyskać uwagę klienta? Jak opakować brandy?”, która odbędzie się w dniu 27 marca 2018 r. w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” w Warszawie.
Podczas wydarzebia będzie mowa o rywalizacji brandów z private labels, przyciągających wzrok projektach opakowań i świecie marek z punktu widzenia konsumenta. Przyjrzymy się nowościom technologicznym oraz trendom wpływającym na budowanie strategii marki. Nie zabraknie też wykładni prawniczej. Wszystko po to, by wzmocnić brandy, czyli innymi słowy– poprawić doświadczenia klientów w kontakcie z markami i zbudować ich świadomość.
Program:
9.00–10.00 Rejestracja uczestników konferencji. Poranna kawa
10.00–10.05 Powitanie gości. Rozpoczęcie konferencji
10.05–11.00
Renesans czy kryzys marki – aktualne trendy i wyzwania brandów w starciu z private labels
Dorota Kałowska, ekspert Polskiej Izby Handlu, partner i strateg w Cobalt Spark
11.00–11.40
Z kamerą po sklepach. Marketing zza biurka a realia na półce
Robert Lis, Marketing and Impact Centre Manager, DS Smith Packaging
11.40–11.55
Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami
11.55–12.25
Siła marki z punktu widzenia psychologii konsumenta
dr Paweł Wójcik, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
12.25–13.05
Connected Packaging – jak budować zaangażowanie klienta poprzez opakowanie?
Joanna Kwiczor, Business Development Manager, SGK
13.05–13.25
Jak zaskoczyć konsumenta?
Rzeczywistość a iluzja – praktyczny przewodnik po nieoczywistych technikach druku.
Skorzystaj z możliwości nowych technik druku wbrew intuicji drukarza:
Tomasz Bosak, Senior Product Manager Performance Materials, Merck
13.25–13.40
Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami
13.40–14.20
Cztery słowa o kreacji marek
Marcin Setlak, prawnik, dyrektor zarządzający kancelarią brandingową BRANDELAW
14.20–14.50
Jak wspierać oraz pakować marki – o markach, produktach i merchandisingu
Andrey Boukhbinder, PageWide Web Press Installed Base and Supplies Business Manager, HP
14.50–15.30
Jak wzmocnić brandy, jak być pierwszym w świadomości konsumenta? – dalsze rozważania o marce, produkcie i jego opakowaniu… – panel praktyczny, dyskusje, prezentacje i rozmowy kuluarowe z ekspertami
15.30–15.40
Podsumowanie i zakończenie konferencji
15.40–16.30 Obiad
Program na dzień: 04.03.2018.
Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie
Więcej informacji TUTAJ.
Warunki udziału, formularz rejestracyjny i regulamin TUTAJ.
Rejestracja zgłoszeń na konferencję do 21 marca br. Szczegóły: 42 6871292, biuro@swiatdruku.eu
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.
KL