Logo

Marketing MIX

Konferencja JAK WZMOCNIĆ BRANDY [szansa na bezpłatne wejściówki!]

Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. w ramach Akademii Wiedzy wraz z partnerem medialnym – OOH magazine zaprasza na konferencję „JAK WZMOCNIĆ BRANDY. O samej marce, brandingu, produkcie i merchandisingu. Jak zyskać uwagę klienta? Jak opakować brandy?”, która odbędzie się w dniu 27 marca 2018 r. w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” w Warszawie.

Pierwszych dziesięć osób, które zarejestrują się na konferencję i powołają na hasło: „FestiwalMarketingu”, otrzyma bezpłatne zaproszenie VIP uprawniające do bezpłatnego udziału w konferencji.
Dla pozostałych zainteresowanych udziałem w konferencji, którzy powołają się na hasło: „FestiwalMarketingu”, organizator oferuje 10% rabat.
Termin rejestracji do 21 marca br.

Podczas wydarzebia będzie mowa o rywalizacji brandów z private labels, przyciągających wzrok projektach opakowań i świecie marek z punktu widzenia konsumenta. Przyjrzymy się nowościom technologicznym oraz trendom wpływającym na budowanie strategii marki. Nie zabraknie też wykładni prawniczej. Wszystko po to, by wzmocnić brandy, czyli innymi słowy– poprawić doświadczenia klientów w kontakcie z markami i zbudować ich świadomość.

Program:

9.00–10.00 Rejestracja uczestników konferencji. Poranna kawa

10.00–10.05 Powitanie gości. Rozpoczęcie konferencji

10.05–11.00

Renesans czy kryzys marki – aktualne trendy i wyzwania brandów w starciu z private labels

Dorota Kałowska, ekspert Polskiej Izby Handlu, partner i strateg w Cobalt Spark

11.00–11.40

Z kamerą po sklepach. Marketing zza biurka a realia na półce

Robert Lis, Marketing and Impact Centre Manager, DS Smith Packaging

11.40–11.55

Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

11.55–12.25

Siła marki z punktu widzenia psychologii konsumenta

dr Paweł Wójcik, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

12.25–13.05

Connected Packaging – jak budować zaangażowanie klienta poprzez opakowanie?

  • Oczekiwania millenialsów wobec opakowań
  • Zmiana zwyczajów zakupowych – „showrooming”
  • Personalizacja
  • Augmented reality

Joanna Kwiczor, Business Development Manager, SGK

13.05–13.25

Jak zaskoczyć konsumenta?

Rzeczywistość a iluzja – praktyczny przewodnik po nieoczywistych technikach druku.

  • Wirtualna wypukłość
  • Więcej niż perła

Skorzystaj z możliwości nowych technik druku wbrew intuicji drukarza:

  • Virtual Embossing 3D
  • Druk RGB

Tomasz Bosak, Senior Product Manager Performance Materials, Merck

13.25–13.40

Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

13.40–14.20

Cztery słowa o kreacji marek

  • Strategia
  • Komunikacja 
  • Kreacja
  • Legalizacja

Marcin Setlak, prawnik, dyrektor zarządzający kancelarią brandingową BRANDELAW

14.20–14.50

Jak wspierać oraz pakować marki – o markach, produktach i merchandisingu

Andrey Boukhbinder, PageWide Web Press Installed Base and Supplies Business Manager, HP

14.50–15.30

Jak wzmocnić brandy, jak być pierwszym w świadomości konsumenta? – dalsze rozważania o marce, produkcie i jego opakowaniu… – panel praktyczny, dyskusje, prezentacje i rozmowy kuluarowe z ekspertami

15.30–15.40

Podsumowanie i zakończenie konferencji

15.40–16.30 Obiad

Program na dzień: 04.03.2018.

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie

Więcej informacji TUTAJ.

Warunki udziału, formularz rejestracyjny i regulamin TUTAJ.

Rejestracja zgłoszeń na konferencję do 21 marca br. Szczegóły: 42 6871292, biuro@swiatdruku.eu

OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.

KL