Logo

Marketing MIX

Adam Nawałka i BIAŁO-CZERWONA Planeta Warka

Warka po raz kolejny zaprasza do wyśnionego świata mężczyzn i tym razem odsłania jego futbolowe oblicze. W nowym spocie, emitowanym od dziś w TV, zobaczymy jak mieszkańcy Planety Warka szykują się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki. 

Planeta Warka to miejsce już dobrze znane konsumentom z poprzednich spotów. Przedstawia wyimaginowany świat, gdzie wszystko kręci się wokół męskich potrzeb i zainteresowań. W tej rzeczywistości szczególne miejsce zajmuje futbol i mecze biało-czerwonych, którzy w tym roku dostarczą nam emocji podczas rozpoczynających się w czerwcu mistrzostw.

W najnowszym spocie możemy obserwować przygotowania Planety Warka do piłkarskiego święta, które ruszyły już pełną parą. Cała przestrzeń – od dróg, przez budynki, aż po najwyższe górskie szczyty pokrywa się biało-czerwonymi barwami. Na cześć naszej drużyny rozbrzmiewa w tle skomponowana specjalnie na tę okazję pieśń kibiców, odgrywana do muzyki z „Siedmiu Wspaniałych”. Wszystkiemu z zadowoleniem przygląda się specjalny gość – trener Adam Nawałka, bohater tegorocznej kampanii Warki.

– Na Planecie Warka każdy mecz to prawdziwe święto, podczas którego wszyscy zakładają barwy narodowe. Ale tak wyjątkowy czas, który czeka nas za kilka miesięcy, wymaga szczególnych przygotowań. Oglądając nowy spot, możemy się przekonać, że tym razem wszystkiego osobiście doglądał sam trener Adam Nawałka. Selekcjoner mógł na własne oczy przekonać się, że mieszkańcy Planety Warka są już gotowi na nadchodzące piłkarskie emocje, a biało-czerwone barwy widać z każdego miejsca – mówi Ewelina Kawnik, Kierownik Marketingu Marki Warka w Grupie Żywiec.

Klimat z Planety Warka będą też mogli poczuć kibice, którzy wybiorą się na towarzyskie mecze kadry. Już przed najbliższymi spotkaniami z Koreą Południową (23 marca, Wrocław) i Nigerią (27 marca, Chorzów) marka rozda kibicom w drodze na stadion kilkanaście tysięcy biało-czerwonych chust kibica, z którymi wspieranie naszej drużyny będzie jeszcze bardziej efektowne.

Nowy spot reklamowy Warki wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio&Burza. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

O potencjale marketingowym polskiej reprezentacji przeczytacie w ostatnim artykule – „Złota Drużyna„.

MW