Podczas zakończonych w lutym nowych targów na rynku gadżetów reklamowych – Promo Show Professional, czołowi dostawcy upominków reklamowych w Polsce zaprezentowali swoją ofertę na nadchodzące miesiące. Wydarzenie skupiło przedstawicieli branży gadżetowej – wśród nich znalazła się firma Easy Gifts.
Jak podkreślają przedstawiciele Easy Gifts, PSP bardzo im przypadło do gustu. – Nie ukrywamy, ponieważ to była pierwsza edycja, ponieważ po raz pierwszy w takiej formie, nie do końca wiedzieliśmy, czego się spodziewać. Tymczasem efekt przerósł nasze oczekiwania! Atmosfera na stoiskach sprzyjała konkretnym, rzeczowym rozmowom – z ludźmi, których znamy i którzy znają nas, branżę, specyfikę rynku. Impreza wieczorem sprzyjała natomiast lepszemu poznawaniu tych, których zazwyczaj znamy przecież tylko z maili z drugiej strony słuchawki. Bardzo to cenne, że można było liczyć na profesjonalizm zarówno organizatorów i wystawców, jaki i – przede wszystkim – odwiedzających.Wszyscy, którzy uczestniczyli w PSP, wiedzieli, po co tam są, jak i z kim rozmawiać, co chcą z PSP wynieść dla siebie i swojego biznesu – mówi Zuzanna Sikora, Marketing Manager w Easy Gifts.
Firma Easy Gifts zaprezentowała na PSP 2018 przede wszystkim nowości. – Zarówno te z oferty podstawowej, czyli nowe długopisy, zakreślacze czy skrobaczki do szyb, jak i te z oferty VIP. I dokładnie tak, jak się spodziewaliśmy, to gadżety VIP robiły największe wrażenie. Podobały się przede wszystkim kubki termiczne i butelki marek Aladdin i Stanley, torby i bagaże marki, a także głośniki czy słuchawki takich firm jak JBL czy Huawei oraz pendrive’y i dyski Silicon Power. Musimy też wspomnieć o niewielkim produkcie, który sami importujemy pod indywidualne zamówienia, a który okazał się hitem: chodzi o personalizowane słuchawki, w których można zmieniać opakowanie, kable czy kształt silikonowych końcówek dousznych. Wyglądały uroczo i czujemy, że ta nowość będzie naszym bestsellerem w 2018 – reasumuje Zuzanna Sikora.
[galeria=”1″]
Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.
[youtube=”lWR41PJo-gk”]
BJ