Promo Show Professional – nowa propozycja wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału 2018 roku, powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Wydarzenie skupiło przedstawicieli branży gadżetowej – wśród nich znalazł się Mid Ocean Brands, firma z ponad 50-letnim doświadczeniem na rynku artykułów promocyjnych.
Jak podkreśla Robert Wierczyński, Country Manager PL w Mid Ocean Brands, o atmosferę do prowadzenia rozmów biznesowych podczas PSP, przedstawiciele firmy zapytali tych, do których była skierowana impreza – czyli agencje reklamowe. – Okazało się, że był to strzał w 10! Kultura prowadzenia rozmów i spotkań jest na niespotykanym poziomie w porównaniu do innych imprez nastawionych na masowego zwiedzającego. Sami też doceniamy kameralność przedsięwzięcia – mówi Robert Wierczyński. – Przede wszystkim organizator zebrał opinie i potrzeby wystawców, co nie jest takie oczywiste gdzie indziej. Odciążenie zwiedzających od zbędnego dźwigania katalogów. Na innych imprezach staramy się przewidywać ilość zainteresowania ofertą, a na PSP jest to określone. Poza oczywistą oszczędnością mamy też pewność, że każdy dostanie ofertę. Strefy relaksu z poczęstunkiem były odbierane jako wielki krok do przodu. Aż miło było słyszeć, że po małą kanapkę czy kawę nie trzeba wyczekiwać w kolejce. Do tego integracja na przyjęciu tematycznym, której nie ma na innych imprezach tego typu, a jest ona potrzebna. Jednym słowem ta impreza przewyższa inne JAKOŚCIĄ… – reasumuje Robert Wierczyński.
Jak co roku firma zaprezentowała na targach swoje nowości – w tym było ich ponad 500. – Wsłuchując się w potrzeby klientów wprowadzamy produkty niespotykane wcześniej w naszej ofercie jak np. powerbank z indukcyjnym ładowaniem czy ładowarki indukcyjne w postaci podkładek. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się nasz program produktów zamawianych pod indywidualne zapotrzebowanie – w skrócie Your Choice. Breloki w dowolnym kształcie, Czapki, czy torby z nadrukiem sublimacyjnym po całej powierzchni były już wcześniej w ofercie, jednak targi dają nam szansę na przypomnienie klientom o niskich progach zamówienia minimalnego, atrakcyjnej cenie i szybkiej realizacji – mówi Robert Wierczyński.
[youtube=”lWR41PJo-gk”]
Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.
Mid Ocean Brands to międzynarodowy koncern z siedzibą w Holandii. Europa Wschodnia i Centralna obsługiwana jest z biura w Budapeszcie, a główne centrum logistyczne i nadrukowe znajduje się w Polsce, w Rudzie Śląskiej. Polski magazyn posiada 25000 m2 powierzchni, z towarami dostępnymi w ciągu 24 godzin, a profesjonalna drukarnia o powierzchni 9000 m2, wyposażona jest w maszyny i urządzenia do nadruku wszystkimi dostępnymi technikami. Więcej o nowej inwestycji można przeczytać w wywiadzie z przedstawicielami firmy TUTAJ.
BJ