Logo

Marketing MIX

PEŁNIA ŻYCIA ZAMIAST NUDY

Głodni autentycznych doświadczeń, przeżywania i ciągłego zaskakiwania. Dobrze wiedzą, że przełamywanie rutyny wymaga przełamania wewnętrznych barier. Młoda generacja – to im Desperados dedykuje spot telewizyjny, który rozpoczął nową kampanię marki. Dziś nie powstrzyma nas nic – woła Desperados i wspiera młodych w uwalnianiu ich spontaniczności.

Dzięki bliskości i rozumieniu swoich konsumentów, Desperados jest najczęściej wybieranym piwem smakowym na polskim rynku, ale też marką lifestylową, która pozwala doświadczać konsumentom czegoś ekscytującego. Również w komunikacji Desperados wyznacza trendy, odważnie i innowacyjnie prowadząc dialog ze swoimi fanami i będąc częścią ich świata.

Codzienność niesie dzisiejszej generacji młodych wiele możliwości, ale i ograniczenia. Dzisiejsi dwudziestoparolatkowie wiedzą, że aby zdarzyło się coś epickiego, muszę przełamać rutynę. Dlatego chcą eksperymentować, próbować, poznawać nowych ludzi. W świecie młodych ludzi impreza to wielowątkowa podróż, w której liczy się “spontan, a nie reguły”. Odważny i barwny Desperados zawsze stara się być blisko swoich konsumentów i budzić w nich pragnienie nowych doświadczeń.

W nowym spocie telewizyjnym Desperadosa kamera od zmierzchu do świtu towarzyszy młodym ludziom w ich podróży przez miasto. Cały materiał został zrealizowany na taśmie filmowej 16mm, czemu zawdzięcza wyjątkowy walor wizualny. – Desperados był pierwszą marką piwa na polskim rynku, która użyła tej formy realizacji i w niemal dokumentalny sposób pokazał świat dzisiejszych dwudziestoparolatków. W nowej reklamie kontynuujemy opowieść o spontaniczności, pełni życia i bezcennych momentach, na które stawiają młodzi mówi Anna Wood, Senior Group Brand Manager International Brands w Grupie Żywiec. 

Nowy spot jest emitowany w telewizji na kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w Internecie. Już wkrótce wystartuje też kolejna innowacyjna aktywacja konsumencka, którą będą wspierać silne działania w kanałach digital, social media i PR.

Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.

MW