ŠKODA Polska uhonorowana została nagrodą „Brand & Quality” przyznawaną corocznie za wybitne osiągnięcia w obszarze marketingu podczas „Brand Day”, eventu zorganizowanego przez ŠKODA AUTO.
Nagroda „Brand and Quality” wręczona została w obecności przedstawicieli wszystkich importerów marki ŠKODA z całego świata. Przyznając wyróżnienie, ŠKODA AUTO doceniła innowacyjność i skuteczność działań marketingowych ŠKODY w Polsce. Nagrodę w imieniu ŠKODA Polska odebrał Tomasz Porawski, Dyrektor marki.
– Nagroda „Brand & Quality” to ukoronowanie efektywności prowadzonych przez nas działań marketingowych. W szczególności zaś traktujemy je jako docenienie naszej innowacyjnej platformy komunikacyjnej, jaką w minionym roku był „Rok Nowości ŠKODY”, jak i szeroko zakrojonych prac nad wizerunkiem marki. Do kluczowych obszarów naszych aktywności, należy zaliczyć także digitalizację, stałe wzmacnianie konkurencyjności oferty modelowej czy wdrażanie szeregu innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, że cieszymy się ogromnym zaufaniem naszych Klientów, co odzwierciedlają badania w obszarze customer satisfaction. Nagroda „Brand and Quality” to dla marki nie tylko wielka nobilitacja, ale i zobowiązanie do osiągania coraz ambitniejszych celów – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce.
JK