Logo

Marketing MIX

Credit Agricole rozpoczyna strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło

Jeden z najpopularniejszych polskich artystów – Dawid Podsiadło pojawi się od kwietnia w nowej kampanii banku Credit Agricole. Współpraca ma jednak zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter. Credit Agricole będzie również partnerem niektórych działań artystycznych Dawida Podsiadło, o czym artysta będzie niebawem sam informował.

Po półtorarocznej przerwie Dawid Podsiadło wraca do działalności artystycznej. Pojawi się również przed kamerą – na początku kwietnia wystąpi w kampanii banku Credit Agricole. Z charakterystyczną dla siebie naturalnością, szczerością i poczuciem humoru wejdzie w świat bankowy i będzie mówił o tym, czego od banku oczekuje.

Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą – choć w nieco innym znaczeniu – jest w nowej komunikacji Credit Agricole szczególne ważne. Dlatego w kampanii pojawia się również sympatyczna i energetyczna doradczyni, pani Kasia, która potrafi uważnie wysłuchać każdego klienta i zaproponować mu najlepsze rozwiązania, w zależności od potrzeb.

– Tą kampanią odświeżamy wizerunek i podkreślamy unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych i ubezpieczeniowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. W ten sposób budujemy wartościowe i długoterminowe relacje – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole. – Przy obecnej ilości różnorodnych ofert na rynku klienci mają prawo czuć się zagubieni. Dlatego cenią nasz model obsługi i polecają nas swoim bliskim. Według niezależnych badań instytutu Millward Brown Credit Agricole jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce – wyjaśnia wiceprezes Marciniak.

– Kampania jest pierwszym etapem naszej współpracy z Dawidem Podsiadło. Na początek, od kwietnia, tego znanego i lubianego artystę będzie można oglądać w kilku różnych spotach telewizyjnych. Dla internautów przygotowaliśmy dodatkowe niespodzianki ze szczególnie dużą dawką humoru. Nie zdradzając na razie szczegółów zapraszamy do śledzenia naszych reklam w Internecie, szczególnie w serwisie YouTube – zachęca Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzający zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną Credit Agricole. – Nasza współpraca będzie miała swoją kontynuację w kolejnych miesiącach i nie będzie się ograniczać tylko do kampanii reklamowej. Jest nam ogromnie miło, że będziemy mogli również wspierać działalność artystyczną Dawida.

Dawid Podsiadło jest kolejną gwiazdą współpracującą z Credit Agricole w Polsce. Wcześniej w kampaniach brały udział między innymi aktorki: Juliette Binoche i Karolina Gruszka. Nowa kampania banku startuje 1 kwietnia i potrwa trzy miesiące. Będzie emitowana w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także w Internecie i na nośnikach outdorowych.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Just, spoty wyprodukował Opus Film. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media. Za działania w Internecie odpowiadają agencje: Cube Group i Performics.

KL