Podczas zakończonych niedawno nowych targów na rynku gadżetów reklamowych – Promo Show Professional, czołowi dostawcy upominków reklamowych w Polsce zaprezentowali swoją ofertę na nadchodzące miesiące. Wydarzenie skupiło przedstawicieli branży gadżetowej – wśród nich znalazła się firma Inspirion Polska.
Przedstawiciele Inspirion Polska wspominają targi Promo Show Proffesional, jako okazję do skupienia się i koncentracji na tym, co najważniejsze. Jednym słowem – na budowaniu relacji z partnerami biznesowymi. – Spotkanie we właściwym miejscu i czasie oraz prawdziwa, rzeczowa rozmowa to podstawy udanego biznesu. I właśnie to jest filarem Promo Show Professional. Nie ma tu zbędnych elementów, które odwracają uwagę i dekoncentrują. Odwiedzający nie musi martwić się o te wszystkie przyziemne, targowe sprawy w rodzaju gdzie zmieścić kolejny katalog, czy gdzie zjeść coś na lunch. Wystawca nie musi martwić się o zabudowę, catering i logistykę. Wszystko przygotowane. Organizator zatroszczył się o każdy aspekt związany z obecnością na targach – mówi Wojciech Morawski, Marketing Manager w Inspirion Polska, podkreślając równocześnie, że Promo Show Professional to nie tylko biznes, to również doskonała zabawa. Klubową imprezę dla uczestników targów można określić w trzech słowach – musisz tam być! I niech to zdanie mówi samo za siebie.
– Promo Show Professional to najlepsze firmy, najlepsi ludzie i najlepsze produkty w jednym miejscu. Najwyższa jakość i wyjątkowe doświadczenie. „Crème de la crème” branży artykułów promocyjnych. Z pewnością zobaczymy się już za rok – reasumuje Wojciech Morawski.
[galeria=”1″]
Podczas targów Promo Show Professional firma zaprezentowała swój najnowszy katalog upominków reklamowych Promotion Tops 2018. – Mieliśmy znakomitą okazję, aby w kameralnej, sprzyjającej profesjonalnej rozmowie atmosferze, przedstawić mocne strony naszej oferty i jej unikalny „lifestylowy” charakter. Katalog Promotion Tops 2018 to ponad 532 strony pełne inspiracji i pomysłów na promocję wizerunku firmy. To ponad 2700 artykułów promocyjnych na każdą okazję i każdy budżet marketingowy, o czym z przyjemnością opowiadaliśmy wszystkim odwiedzającym nasze stoisko – dodaje Wojciech Morawski.
[youtube=”lWR41PJo-gk”]
Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.
BJ