Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora domu mediowego MediaCom Warszawa, w którym pracuje od 17 lat. Będzie współpracował z Danielem Marciniakiem, Business Development Directorem w ramach działań nowo biznesowych.
W związku ze zmianą Andrzej Skibniewski zajmie się – w ramach struktur Działu Strategicznego – pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu, oraz strategią i działaniami z zakresu Marketing & PR. Będzie raportował bezpośrednio do Joanny Okły, Head of Strategy w MediaCom Warszawa. Andrzej Skibniewski w ramach działań nowo biznesowych będzie współpracował z Danielem Marciniakiem, który zajmuje stanowisko Business Development Directora.
W MediaCom Warszawa Andrzej Skibniewski pracuje od 2001 r. Przez ostatni rok jako Video Director zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów Video (TV i Online Video), obsługującym kluczowych klientów firmy (poza Procter&Gamble i Teva).
Wcześniej, w latach 2014-2016, jako Investment Director, zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów w ramach obsługi jednej z grup klientów.
Karierę w MediaCom zaczynał w 2001 r. w dziale planningu obsługującym Procter&Gamble w Polsce i krajach bałtyckich. Stanowisko CEO w MediaCom Warszawa obejmie od 1 września Jakub Kossut, obecny COO firmy, który związany jest z MediaCom od 15 lat. Zastąpi Agnieszkę Kosik, która kierowała firmą od 2008 roku i wcześniej od 2003 do 2006 roku.
JK