W kwietniu na rynku pojawią się Danonki w saszetkach w odświeżonej szacie graficznej, nawiązującej do dziecięcych aktywności poza domem. Produkt wspierany będzie kampanią reklamową pod hasłem „Na więcej zabawy poza domem”.
Marka Danonki wychodzi naprzeciw zmieniającym się trendom i potrzebom konsumentów, którzy stają się coraz bardziej mobilni i szukają wygodnych rozwiązań umożliwiających konsumpcję poza domem. Danonki w saszetce to jogurt w nowoczesnym opakowaniu, który można przechowywać poza lodówką do 6 godzin bez obawy o walory odżywcze i smakowe produktu. To świetne rozwiązanie podczas wiosennych spacerów i aktywności sportowych.
Dlatego odświeżone opakowania, których głównym bohaterem jest smok Danonek, nawiązują do różnych aktywności poza domem: jazdy rowerem, na deskorolce czy hulajnodze. W ten sposób marka zachęca dzieci do zabawy i spędzania czasu na świeżym powietrzu. Wsparciem dla produktu jest ogólnopolska kampania TV i social media, której początek przewidziany jest na kwiecień. Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Na więcej zabawy poza domem”. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również samplingi i materiały POS w sklepach.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations.
JK