Logo

Marketing MIX

Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek MAKRO

Ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional został Wojciech Harapkiewicz – Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. Nowe marki własne sieci hurtowni MAKRO Polska to wysokiej jakości produkty spożywcze i chemiczne oraz akcesoria dostosowane do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Jako ambasador marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional Wojciech Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych. Szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju będzie wyszukiwał różnego rodzaju produkty z całej Polski, takie jak dziczyzna, sery czy ryby, prezentował związane z nimi techniki kulinarne oraz przygotowywał na ich podstawie przepisy z wykorzystaniem produktów marek własnych. Doradzi również w procesie przygotowywania wzbogaconej oferty kolejnych profesjonalnych produktów dla gastronomii.

Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska Wojciech Harapkiewicz wystąpi również w kampanii promocyjnej nowych marek własnych MAKRO Polska w prasie branżowej, Internecie i mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook, Instagram i w kanale YouTube marki. W halach MAKRO pojawi się również specjalne oznakowanie.

Wszystkie produkty MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni. Zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. Obecnie na półkach hal MAKRO można znaleźć 500 produktów tych marek, do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się łącznie ponad 800 pozycji.

Linia MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone czy grzyby. Produkty marki MAKRO Premium, takie jak pulpa mango czy carpaccio wołowe, cechują się ponad-przeciętnymi standardami jakości oraz dedykowane są najbardziej kreatywnym i wymagającym klientom. Natomiast MAKRO Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne, testowane w najtrudniejszych warunkach laboratoryjnych oraz podczas rzeczywistej pracy w kuchniach. Na klientów czekają m.in.: płyny do mycia i dezynfekcji, frytownice, grille, noże do warzyw, dzielenia mięsa czy filetowania.

Ambasador marek własnych MAKRO Wojciech Harapkiewicz jest zaangażowany także w inne inicjatywy prowadzone przez sieć hurtowni. Jest on członkiem Rady Programowej Szefa dla Młodych Talentów – edukacyjnego programu odpowiedzialności społecznej skierowanego do młodych kucharzy. Harapkiewicz zasiada również w jury konkursu dla szkół gastronomicznych Wyzwanie MAKRO Chefa oraz prowadzi warsztaty kulinarne dla przedstawicieli branży HoReCa w ramach programu Szef dla Szefów.

JK