Logo

Marketing MIX

Nowa kampania marki Outhorn

Aktywni i modni w każdym momencie dnia! To koncept marki Outhorn, adresowanej do wszystkich szukających modnych, funkcjonalnych i dopasowanych do każdej sylwetki ubrań.

Outhorn zachęca do czerpania ze stylu athleisure, który odnosi się jednocześnie do sportu i czasu wolnego. Inspiruje się też światem mody i jest na bieżąco z trendami. Twarzami marki zostali Urszula Dębska i Michał Malinowski – zawodowo aktorzy, prywatnie pasjonaci aktywnego wypoczynku. Zobaczymy ich w obecnej kampanii Outhorn.

Oferta marki Outhorn to odpowiedź dla tych, którzy w miejskiej przestrzeni chcą się wyróżnić i poczuć wyjątkowo, ale nie chcą rezygnować z wygodnych rozwiązań, które oferują ubrania sportowe. – Outhorn tworzy ubrania inspirowane aktywnością, które dodają energii do działania, są modne, ale jednocześnie wygodne i łatwe do zestawiania z innymimówi Jagoda Bugaj, Brand Manager Outhorn. Modne, ale praktyczne, dające swobodę ruchu, optycznie kształtujące sylwetkę. Outhorn łączy ciekawe formy, faktury, a stylizacje są niewymuszone i pasujące do różnych okazji.

Twarze marki zobaczymy w kampanii wizerunkowej wiosna/lato 2018 (cover story) i jesień/zima 2018 (sesja wizerunkowa). Kampania będzie realizowana w internecie oraz w sklepach Outhorn (POS). Od kwietnia prowadzona jest kampania outdorowa z modelami oraz kampania w kinach Helios i Cinema City – w miastach, w których Outhorn ma sklepy własne. 

Wywiad z Jagodą Bugaj General Managerem ds. marketingu sportowego w OTCF można przeczytać TUTAJ. Artykuł ukazał się OOH magazine nr 1/2018. Pobierz wersję online TUTAJ.

MW