W poniedziałek 16 kwietnia 2018 roku wystartowała nowa kampania internetowa promująca Konto dla Młodych, konceptu Artegence. Pomysł, bazujący głównie na LOLcontencie i działaniach z mikroinfluencerami, sugeruje wyjątkowość i bezkonkurencyjność produktu PKO Banku Polskiego, kierowanego do młodszej grupy docelowej. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.
Kampania wykorzystuje często spotykany w memach i gifach motyw „Deal with it”, którego zobrazowaniem są charakterystyczne okulary. Symbolizują one pewność siebie, która w tym przypadku dotyczy dobrych decyzji odnośnie wyboru konta.
Akcja obejmuje: portale LOLcontentowe typu Kwejk.pl, Demotywatory.pl czy Joemonster.org, angażujące konsumentów działania z mikroinfluencerami, które zakończą się konkursem na fanpage’u PKO Banku Polskiego, a także różnorodne formaty display i kampanię w social mediach (Facebook, InstaStories, SnapchatStories). Artegence odpowiada także za przygotowanie materiału BTL.
MW