Logo

Marketing MIX

Synergic z kampanią OOH dla Born2be.pl

W kwietniu rozpoczęła się outdoorowa odsłona nowej kampanii wizerunkowej sklepu internetowego Born2be.pl, którą realizuje Synergic.

Trwające już od miesiąca w telewizji i digitalu działania reklamowe po hasłem „Born2be. Dodaj do ulubionych” mają zwrócić uwagę na wzbogacenie oferty sklepu o odzież i obuwie dla dorosłych i dla dzieci, podkreślić prostotę zakupów oraz krótki czas dostawy. Odsłona OOH kampanii „Born2be. Dodaj do ulubionych” jest rozbudowana i wykorzystuje zarówno klasyczne citylighty czy billboardy, jak i nośniki digital signage w formie ekranów LCD w komunikacji miejskiej i siłowniach oraz MMS’y.

Właściciel Born2be, spółka AZAGroup, konsekwentnie inwestuje w ten e-commerce poprzez wprowadzanie kolejnych linii produktowych oraz rozwiązań technologicznych ułatwiających proces zakupowy. Niecały rok temu platforma oferowała wyłącznie damskie obuwie. Dziś w buty, ubrania i dodatki – w sumie kilkanaście tysięcy artykułów – zaopatruje już całą rodzinę. Tym samym born2be.pl staje się poważną konkurencją dla topowych graczy z branży.

Outdoorowa kampania „Born2be. Dodaj do ulubionych” jest realizowana na billboardach w wybranych wojewódzkich miastach w Polsce, m. in w Warszawie, Sopocie, Olsztynie i Opolu, citylighty promują kampanię na trzech warszawskich dworcach PKP oraz lotnisku regionalnym w Modlinie.

Za kreacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun. Zrealizowany w jej ramach spot jest emitowany na ekranach LCD w prawie dwustu siłowniach i salonach kosmetycznych w całej Polsce oraz w 60 autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie. Nowością w realizowanym mixie rozwiązań OOH dla sklepu Born2be.pl jest reklama w formie MMS’ów, wysłanych do dokładnie sformatowanej grupy docelowej kobiet w wieku 30-45 lat, najczęściej decydujących o nowej formie zakupów online.

– Born2be jest aktualnie stuprocentowym ucieleśnieniem konceptu ‘smart living’, a więc miejscem w sieci, gdzie każdy znajdzie dla siebie produkty wysokiej jakości za rozsądne ceny i obsługę premium 24 godziny przez siedem dni w tygodniu. Kampania ma utrwalić ten wizerunek i dotrzeć z nim do nowych klientów. Jest także realizacją strategii zakładającej ekspansję w bardzo precyzyjnie określonym segmencie rynku – mówi Daniel Duniak, dyrektor marketingu w AZAGroup. 

– Mix nośników OOH zaproponowany przez Synergic gwarantuje dotarcie do dużego i precyzyjnie zdefiniowanego audytorium w grupie docelowej Born2be. Cieszymy się, że przekonaliśmy klienta do kampanii z wykorzystaniem różnorodnych nośników reklamowych na tak dużą skalę. Rozmach działań jest spory, a dotarcie zarówno efektywne, jak i efektowne – przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

JK