Logo

Marketing MIX

Zlatan Ibrahimović twarzą Visa w kampanii związanej z Mistrzostwami Świata FIFA 2018

Visa Inc. ogłosiła dziś, że twarzą jej globalnej kampanii marketingowej, związanej z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 w Rosji, został piłkarz Zlatan Ibrahimović. Współpraca Visa – oficjalnego partnera FIFA w zakresie usług płatniczych – ze Zlatanem sprawi, że kibice nie przegapią tego lata żadnej ważnej akcji.

–  Jestem niezmiernie dumny ze współpracy z Visa, światowym liderem płatności. Zawsze chciałem być najlepszym piłkarzem, więc moja współpraca z Visa to kontynuacja drogi wiodącej do osiągnięcia mojego celu – bycia najlepszym –  powiedział Zlatan Ibrahimović.

Zlatan jest jednym z najbardziej utytułowanych piłkarzy świata – w swojej dotychczasowej karierze zdobył 33 trofea, grając w dziewięciu klubach z Anglii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Stanów Zjednoczonych, Szwecji i Włoch. Uważany jest za jednego z najlepszych napastników i piłkarzy swojego pokolenia.

Zlatan znany jest nie tylko z waleczności i męstwa na boisku, lecz również ze swojego charakteru oraz globalnej popularności. Urodzony w Szwecji jako syn Bośniaka i Chorwatki, jest także ambasadorem ONZ oraz biznesmenem. Włada pięcioma językami i uosabia globalny charakter marki Visa i jej sieci akceptacji.

– Zawsze byliśmy pod wrażeniem osiągnięć boiskowych Zlatana, jego międzynarodowej rozpoznawalności oraz barwne osobowości. Cieszymy się ze współpracy z nim przy naszej kampanii oraz innowacjach Visa związanych z Mistrzostwami Świata FIFA, a także z możliwości kontaktu z kibicami na całym świecie, potwierdzając po raz kolejny, że ‘Visa jest wszędzie tam, dokąd zmierzasz – powiedziała Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer, Visa Inc.

Wspólne działania Visa i Zlatana rozpoczną się w przyszłym miesiącu. Można je śledzić dołączając do 31 mln osób obserwujących Zlatana na Instagramie (@iamzlatanibrahimovic) lub odwiedzając stronę Visa.pl.

O przenikaniu się świata reklamy i sportu, sponsoringu sportowym i wspópracy ze sportowcami przeczytacie w styczniowym wydaniu OOH magazine. Numer można pobrać bezpłatnie: TUTAJ.

JK