Niewątpliwie systemy wystawiennicze są najlepszym sposobem na prezentację firmy oraz promowanie produktów podczas wszelkiego rodzaju targów, kampanii promocyjnych, wystaw, kursów, szkoleń i wszędzie tam, gdzie potrzeby i możliwości klientów możemy dostosować do jego indywidualnych upodobań. Nie inaczej jest z w momencie, gdzie oczekując szybkiego zwrotu z inwestycji zabudowę targową wypełniamy innymi systemami reklamowymi.
Targi to okres szczególny w każdej firmie
To ten moment, gdy klienci oczekują od wystawców pokazania, co mają najlepsze, czego można się po danej firmie spodziewać oraz utwierdzenia, że warto dokonać tutaj zakupu, lub utwierdzić się w podjętej decyzji. Dla wystawcy to czas zarówno wizerunkowy, jak i taki, który może przełożyć się na konkretne profity w postaci kontaktów i transakcji.
Stąd też warto, aby na takiej imprezie targowej nie zabrakło zarówno zabudowy targowej, jak i systemów wystawienniczych. Ścianka tekstylna z pewnością przyciągnie uwagę każdego zwiedzającego. Na rynku dostępne są zarówno ścianki proste, łukowe, serpentyny, jak i te o bardziej fantazyjnych kształtach. Nawet takie, które tworzą półokrąg 3D, czy fantazyjny słup zwieńczony kopułą. Materiały tekstylne, tkaninowe umożliwiają bardzo duże możliwości prezentacji i co najważniejsze, nie zajmują zbyt wiele miejsca.
[galeria=”1″]
Lady oraz rollupy, dopełnieniem udanych targów
Dopełnieniem zabudowy targowej będą także lady prezentacyjne, zwane trybunkami. To tutaj możliwy jest pierwszy kontakt z klientem, chwila na rozmowę, czy przekazanie informacji w formie ulotki zainteresowanemu. W dodatku większość lad wyposażona jest w poręczną półkę, czy nawet zamykane drzwiczki, które umożliwiają przechowywanie bardziej wartościowych rzeczy. Estetyczny blat, solidne i dobre jakościowo trybunki świadczyć będą o poważnym traktowaniu potencjalnych klientów.
Jeszcze inną formą, która dopełnia zabudowę o systemy reklamowe są proste w formie ale niebanalne w treści dobrze znane na rynku reklamowym rollupy. Te rozwijane z kasetki banery mogą mieć szerokość od 85 do nawet 200 cm i wysokość ponad 210 cm, co jest bardzo ciekawym i niedrogim materiałem promocyjnym. W dodatku to o tyle ciekawe rozwiązanie, że zajmuje bardzo mało miejsca i nadaje się w praktyce to rozstawienia w każdych warunkach.
Światła, stolików, krzesełek i stojaków na ulotki nigdy za wiele
Niezbędnymi dodatkami są oczywiście lampy. Obecnie najbardziej popularne to z oświetleniem LED o barwie ciepłej i zimnej w zależności od potrzeb. Za ich pomocą świetnie można wyeksponować całe stoisko. Dodatkiem, który sprawdza się rewelacyjnie są systemy podwieszane. W tym przypadku istnieje wiele rozwiązań o bardzo wymyślnych kształtach. Umieszczone pod sufitem hali wystawowej są widoczne z daleka i stanowią wyróżnik na tle konkurencji. Ostatnimi z dopełnień na targach będą na przykład flagi, które mogą świetnie sprawdzać się w roli wyeksponowania logo, czy usługi.
Oczywiście niezbędnym dodatkiem są meble targowe, gdzie przy stoliku, w miłej atmosferze i lampce „wody mineralnej” można spokojnie porozmawiać z potencjalnym klientem. W ofercie znajduje się wiele tego rodzaju mebli, krzesełek, foteli, czy hokerów w dowolnych kolorach. Jednym z wielu, ale na pewno nie ostatnim jest również dobrze znany stojak na foldery, czy ulotki, bez którego impreza targowa oczywiście się odbędzie, ale dzięki niemu zawsze jest szansa na pozyskanie kolejnego, zadowolonego klienta.
Marek Bachorski-Rudnicki, www.brandform.pl
KL