Logo

Marketing MIX

AMS oferuje reklamę na ekranach bankomatów

Reklama na ekranach bankomatów to nowość w portfolio firmy. Oferta AMS będzie obejmowała ponad 2,3 tys. bankomatów sieci Planet Cash.

Szeroki zasięg kampanii i niezakłócony kontakt z odbiorcą  to atuty reklamy na ekranach bankomatów, które pozwolą sprostać wymaganiom klientów AMS. Reklamy będą emitowane w formie statycznej i wideo w trzech blokach: ekran powitalny, poautoryzacyjny i pożegnalny. Ponadto klienci mogą skorzystać z geotargetowania reklam i gwarancji wyłączności w bloku.

– Reklama na bankomatach zapewnia świetny kontakt z odbiorcą. W trakcie realizacji transakcji użytkownicy będą mogli zapoznać się z ofertą reklamową emitowaną przez AMS. Polska bankowość elektroniczna jest na najwyższym światowym poziomie, ale nadal 60% ogólnej wartości transakcji przeprowadzonych przy użyciu kart płatniczych to transakcje gotówkowe – najczęściej wypłaty z bankomatów. Dzięki temu będziemy mogli dotrzeć z przekazami reklamowymi do bardzo szerokiej grupy odbiorców – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS.

Oferta reklamy na ekranach bankomatów AMS to ponad 2,3 tys. bankomatów Planet Cash, w których odbywa się ponad 7 mln transakcji miesięcznie.Bankomaty zlokalizowane są w 536 miejscowościach m.in. na dworcach kolejowych i lotniskach, stacjach metra, w galeriach oraz centrach i punktach handlowych, w tym w największych sieciach sklepów. Z darmowych wypłat w tej sieci bankomatów ma możliwość skorzystać 28 mln klientów.

www.ams.com.pl

JK