Tej wiosny marki Diosminex i Gatta, które doskonale rozumieją kobiety i troszczą się o nie, łączą swoje siły. Ich wspólnym celem jest to, aby zadbać o piękne i zdrowe nogi Polek. Działania dedykowane są problemowi przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), która, pod postacią opuchniętych, ciężkich nóg, skurczy łydek, pajączków czy żylaków, dotyczy nawet co drugiej kobiety[1]. W tym celu partnerzy zaplanowali promocję, w ramach której do każdej zakupionej pary rajstop funkcyjnych Gatta RELAX MEDICA zostanie dodany żel Diosminex szybka ulga dla nóg. Akcja potrwa od 7 maja do 30 czerwca lub do wyczerpania zapasów, a działania będą prowadzone w 120 salonach stacjonarnych marki Gatta.
Promocja, którą pokochają Twoje nogi
Marki Diosminex i Gatta dobrze wiedzą, że nogi uznawane są za jeden z atrybutów kobiecości. Dlatego postanowiły połączyć swoje siły i stworzyć promocję konsumencką, którą pokochają nasze łydki i uda. Od maja do końca czerwca do każdej zakupionej w salonie Gatta pary rajstop funkcyjnych RELAX MEDICA będzie dodawany żel – Diosminex szybka ulga dla nóg. Skąd taki pomysł? Chodzi o wsparcie dla kobiet, którym doskwiera problem przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), która pod postacią opuchniętych, ciężkich nóg, kurczy łydek, pajączków czy żylaków dotyczy nawet co drugiej kobiety. Żel zawiera bowiem zmikronizowaną diosminę, czyli substancję, która działa ochronnie na naczynia żylne oraz zwiększa napięcie ich ścian. Ponadto poprawia mikrokrążenie i uszczelnia naczynia krwionośne. Jej działanie przyspiesza odpływ krwi żylnej, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko wystąpienia zastojów, a układ krwionośny ulega wzmocnieniu. Natomiast zadaniem rajstop Gatta RELAX MEDICA jest minimalizowanie problemu tzw. „ciężkich nóg”, poprawienie krążenia krwi i zmniejszenie występujących opuchlizn, a więc prewencja w walce z żylakami. Dodatkowo, atutem jest fakt, że sprawdzą się przy wielu okazjach, bowiem na rynku dostępne są w kilku kolorach oraz grubościach – a zatem będą pasowały do niemal każdej stylizacji. Połączenie obu produktów i wsparcie w postaci aktywności fizycznej to jeden ze sposobów, by cieszyć się zdrowymi i pięknymi nogami.
Promocja przeprowadzona zostanie w 120 salonach stacjonarnych Gatty w ciepłym okresie roku, kiedy objawy choroby nasilają się. Do zakupów każda klientka otrzyma także ulotkę informującą nt. pozostałych produktów marki oraz o możliwościach leczenia przewlekłej niewydolności żylnej. Informacje dotyczące akcji konsumenckiej znajdą się na stronie www.Gatta.ploraz w mediach społecznościowych (https://www.facebook.com/GattaOfficial). Ponadto posty będą publikowane także na profilu na Facebooku dedykowanym kampanii „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, organizowanej przez markę Diosminex (ZOBACZ TUTAJ.)
„Nic Nie Zatrzyma Mnie” – kampania marki Diosminex przeciwko PNŻ
Promocja konsumencka zorganizowana wspólnie z marką Gatta to tylko jeden z elementów kampanii organizowanej przez markę Diosminex. W kwietniu br., marka rozpoczęła kampanię „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, poświęconą problematyce przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ). To problem społeczny, który w związku z prowadzonym przez wiele kobiet stylem życia (mało ruchu, siedzący tryb pracy) staje się dla nich częstą i uciążliwą dolegliwością. Do głównych objawów należą m.in. uczucie ciężkich, opuchniętych nóg, ból, nocne kurcze łydek, pajączki i żylaki. Dlatego PNŻ z jednej strony powoduje dyskomfort fizyczny, z drugiej negatywnie wpływa na poczucie pewności siebie i atrakcyjności.
Nowa kampania marki Diosminex ma za zadanie udowodnić, że życie po 40-tce nadal może być ciekawe i pasjonujące. Stworzona na potrzeby akcji platforma www.NicNieZatrzymaMnie.pl jest dedykowana aktywnym i cieszącym się życiem kobietom. Znajdują się na niej zarówno inspirujące historie o pełnych energii i pasji dojrzałych kobietach – widzianych oczami młodszych pokoleń, jak i merytoryczne porady ekspertów. Ta witryna to dla Polek także miejsce motywacji i wzajemnego wsparcia, które ponadto daje dostęp do wiedzy nt. przyczyn, objawów i sposobów leczenia przewlekłej niewydolności żylnej. Prowadzone działania mają wspierać kobiety w codziennych aktywnościach, aby mogły czuć się pewnie i atrakcyjnie.
Za realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Więcej informacji dotyczących zdrowia nóg oraz sposobów utrzymania ich w dobrej formie można znaleźć na stronie www.NicNieZatrzymaMnie.pl
JK
[1] J.Tkaczuk-Włach, M. Sobstyl, G. Jakiel, Przewlekła niewydolność żylna u kobiet, „Przegląd Menopauzalny” 2011, nr 4, s. 343