MARKETING MIX to wyjątkowe spotkanie z inspirującymi prelegentami. Podczas tegorocznej edycji uczestnicy dowiedzą się między innymi: Dlaczego najlepsi handlowcy są najlepsi? Posłuchają o relacjach klient – agencja. Dowiedzą się jak budować wartość dodaną dla marki. Będzie także o przemianach paradygmatu: od motywacji do determinacji, o kulturze uczenia się itp.
Podczas IV edycji konferencji grono prelegentów zaszczycą panowie: Jacek Santorski, dr Mariusz Szeib, Karol Froń i Grzegorz Maliszewski.
Wydarzenie skierowane jest do agencji reklamowych oraz pracowników działów marketingów. Sponsorem wystąpienia Jacka Santorskiego jest firma TEXET Poland. Pan Jacek w tym dniu będzie podpisywał swoją książkę „DETERMINACJA” którą napisał wspólnie z Jakubem B. Bączkiem.
Konferencja będzie także doskonałą okazją do przeprowadzenia indywidualnych spotkań biznesowych w komfortowych warunkach, okazją do wymiany doświadczeń i opinii zawodowych z ponad setką uczestników reprezentujących agencje reklamowe, działy marketingu czy sprzedaży.
Networking – możliwość przeprowadzenia indywidualnych spotkań w komfortowych warunkach.
Wiedza – okazja do wymiany doświadczeń z ponad setką uczestników.
Inspiracja – kreatywne case study.
Narzędzia – praktyczne rozwiązania marketingowe.
Konferencja odbędzie się 13 września 2018 r., w EXPO XXI Warszawa, podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.
Rejestracja, program oraz inne informacje znajdują się na stronie www.marketingmix.com.pl
Sponsorzy platynowi: Texet Poland, marka James Harvest Sportswear
Partnerzy strategiczni: EXPO XXI Warszawa, TSE Grupa, Deli Catering
Partnerzy medialni: OOH magazine, OOH event!
Członkowie PIAP mogą liczyć na 20% zniżki na udział w konferencji.
Organizatorem konferencji jest OOH magazine. Kontakt w sprawie uczestnictwa oraz sponsoringu: Magdalena Wilczak m.wilczak@oohmagazine.pl
MW