7 czerwca w przestrzeniach dawnego zakładu rektyfikacji najbardziej znanego polskiego alkoholu odbyły się spotkania Rady Programowej jesiennej konferencji Event Biznes oraz zebranie członków Stowarzyszenia. Ponad 50 osób miało okazję poznać historię ludzi, którzy tworzli marki dobrze znanego nam trunku oraz sposoby tworzenia wysokoprocentowego alkoholu i jego historię. Było to możliwe dzięki oprowadzeniu wszystkich gości przez przewodników Muzeum.
Zanim jednak dokonała się degustacja i kuluarowe dyskusje, członkowie Rady oraz Stowarzyszenia analizowali bieżącą sytuację rynku przemysłu spotkań.
Rada Programowa Event Biznes obradowała nad merytorycznym przekazem jesiennej konferencji dedykowanej dla agencji eventowech, działów HR, PR i marketingu w korporacjach i instytucjach oraz osób powiązanych z branżą eventową. Cały zespół zgodny jest, że 19 października w Ptak Expo organizatorzy przekażą najwyższą wartość informacji dotyczących naszej branży zapraszając ekspertów i mówców, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w pracy na rynku polskim i zagranicznym. Organizatorzy otworzyli proces organizacyjny oraz zapraszają do współpracy sponsorów, którzy w tym roku będą mieli okazję prezentować swoje produkty i usługi podczas trzydniowego World Travel Show, którego konferencja jest częścią.
Wielkim entuzjazmem cieszyło się również spotkanie członków Stowarzyszenia Branży Eventowej. Zebranie było idealną okazją do podsumowania minionego pół roku działania nowego Zarządu w składzie Marta Dunin- Michałowska (Prezes Zarządu SBE), Żaneta Berus (Członek Zarządu ds. Międzynaorodowych), Renata Razmuk ( Członek Zarządu ds. Konferencji) Piotr Wojdat (Członek Zarządu ds. Finansów) oraz Dagmara Chmielewska (Dyrektor Zarządzająca SBE).
Członkowie z zainteresowaniem poznali wyniki działań organizacyjnychkonferencji Event Biznes. Wszyscy zgodzili się, że tegoroczna edycja Studium Event Management odniosła spektakularny sukces. Stowarzyszenie wraz z Fundacją przy Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim wykształciło kolejnych 34 profesjonalnych event managerów. Od 20 czerwca otwierany jest kolejny proces rekrutacji a 7 edycja Studium zacznie się już w listopadzie 2018 roku.
Z zainteresowaniem oczekują wyników debaty branżowej organizowanej we współpracy z KAE przy SAR i PSMLem, która odbędzie się 13 czerwca. Rozmowa przedstawicieli branży dotyczyć będzie tematu „Efektywnych zakupów usług w dobie największych wyzwań stojących przed branżą MICE”.
Przed Członkami SBE stoi również duża szansa rozwoju na arenie międzynarodowej. Stowarzyszenie podpisało porozumienie z Indian Exhibition Association Industry oraz podjęło współpracę z Bea World Festival. Czynnie również uczestniczy w edukacji krajów nadbałtyckich poprzez współpracę z Baltic Event Industry Club.
Stowarzyszenie Branży Eventowej mimo bardzo intensywnego okresu realizacji wydarzeń spotkało się w licznym gronie by wymienić się swoimi doświadczeniami związanymi z branżą oraz nabrać sił do wyzwań, które czekają na nich podczas najbliższego letniego sezonu.