Agencja KDK Events z grupy kapitałowej Goodfellas Group po raz drugi z rzędu wygrała przetarg na realizację cyklu wydarzeń w ramach programu edukacyjnego „Maksymalni”. Celem rocznej współpracy będzie rozwój projektu, który wspiera młodych w dążeniu do tego, co dla nich najcenniejsze czyli realizacji pasji i ambicji.
W ramach ponownej współpracy agencja będzie odpowiedzialna za rozwój i przygotowanie koncepcji wydarzeń oraz strategii komunikacji programu „Maksymalni”, będącej kontynuacją projektu realizowanego wcześniej pod nazwą „Świeża Krew do Pierwszej Pracy”. Do zadań KDK Events będzie należało również wypracowanie odświeżonej identyfikacji wizualnej, kompleksowa obsługa i logistyka wydarzeń oraz produkcja materiałów promocyjnych.
Edukacyjny program „Maksymalni” realizowany przez Credit Agricole wspiera rozwój osobisty i zawodowy młodych ludzi. Nie tylko zachęca do odkrywania drzemiącego w nich potencjału, lecz również podpowiada jak z sukcesem zamieniać swoją pasję w biznes czy swobodnie poruszać się na rynku pracy. Poprzednia edycja programu dedykowana była studentom uczelni wyższych. W tym roku program będzie również poświęcony młodszej grupie docelowej czyli licealistom i uczniom szkół podstawowych.
Agencja KDK Events, w ramach minionej edycji programu, z sukcesem zrealizowała 37 wydarzeń na 30 uczelniach wyższych w Polsce.
MW