Marketing MIX Powołano jury konkursu Złote Spinacze 2018

Powołano jury konkursu Złote Spinacze 2018

105
0

Przewodniczącym Jury konkursu jest Olaf Krynicki z Samsung Polska. Przewodniczącymi grup jurorskich zostali Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden, Michał Nowosielski z Bigthinkski, Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec oraz Przemysław Mitraszewski z Lighthouse.

Powołano Jury konkursu Złote Spinacze 2018. Skład jurorski został powiększony do 78 osób. W Jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego. Jurorzy będą obradowali w czterech grupach. Zakres ocenianych przez grupę jurorską kategorii konkursowych może ulec zmianie w przypadku znacznych dysproporcji w ilości zgłoszeń do poszczególnych kategorii.

Projekty oceniane będą w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja oraz efektywność. – Osobiście będę przywiązywał największą uwagę do innowacyjności, ale też świeżości zgłoszonych projektów. Duże znaczenie będzie dla mnie również miała skuteczność przeprowadzonych działań, a więc czy dana akcja zrealizowała założone cele – mówi Przewodniczący Jury, Olaf Krynicki z Samsung Polska.

Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Marta Pokutycka – Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Efektywność, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Sport. W skład grupy weszli:

–      Bogdan Biniszewski / Prezes Zarządu / Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
–      Paweł Bylicki / CEO / Public Dialog
–      Jerzy Ciszewski / Wydawca, Redaktor Naczelny / publicrelations.pl
–      Alicja Górka-Pruszczak / Executive Director / Havas PR Warsaw
–      Marek Kosycarz / Wykładowca / Akademia Leona Koźmińskiego
–      Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
–      Iwona Kubicz / Prezes / Procontent
–      Arkadiusz Mierzwa / Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej / Jeronimo Martins
–      Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
–      Robert Moreń / Dyrektor ds. Komunikacji / Benefit Systems
–      Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations / Bank Zachodni WBK
–      Jarosław Nyk / Prezes / VisionGroup
–      Anna Papka / Doradca ds. komunikacji na Polskę, Rzecznik Prasowy/ Shell Polska
–      Dawid Piekarz / Niezależny doradca
–      Tomasz Podolak / Prezes / Linkleaders
–      Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
–      Cezary Szymanek / Redaktor Naczelny / Rzeczpospolita.pl
–      Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet PR

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Michał Nowosielski, założyciel agencji BIGTHINKSKI. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity & CSR Communications, Social Media, Kreatywność, Moda i styl życia, Kultura i Media. W skład grupy weszli:

–      Liliana Anam / Menedżer Zarządzający / CSRinfo
–      Agnieszka Bajur / Prezes Zarządu / Marketing & Communications Consultants
–      Katarzyna Balashov / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej  / Ikea Retail
–      Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board
–      Agnieszka Durlik / Dyrektor Gabinetu Prezesa oraz Rzecznik Prasowy / Krajowa Izba Gospodarcza
–      Piotr Filipek / Niezależny doradca
–      Zbigniew Gajewski / Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu / Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy
–      Ewa Hope / Docent, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
–      Adam Jarosz / Managing Partner / BE Communications
–      Monika Kaczmarek-Śliwińska / Rada Nadzorcza Mentax SA / dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego

–      Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
–      Agnieszka Madej / Dyrektor Wydawnicza, Współwłaściciel / Agape
–      Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja Young Arts
–      Mirella Panek- Owsiańska / Członkini Zarządu / CSR Europe
–      Magda Piekarczyk / Kierownik Komunikacji Marketingowej Volkswagen Samochody Użytkowe / Volkswagen Group Polska
–      Mariusz Pleban / Prezes Zarządu / Multi Communications
–      Łukasz Przybysz / Medioznawca, Politolog, Wykładowca / Uniwersytet Warszawski
–      Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Brzezińska, Kierownik Działu Spraw Korporacyjnych w Grupie Żywiec. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Media Relations, Content Marketing – branded content, Custom Publishing, Research&Insight, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness. W skład grupy weszli:

–      Agnieszka Bacińska / Prezes / Walk PR
–      Magdalena Budziszewska / Senior Marketing & PR Manager / Costa Coffe Polska
–      Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
–      Jakub Dmitrowski / Partner Zarządzający w Smart Media / Właściciel Agencji RingPR
–      Ilona Gajewska / Specjalista, Corporate Marketing & Public Relations / 3M Poland
–      Justyna Gościńska-Bociong / Kierownik ds. Komunikacji i PR, Rzecznik Prasowy / Medicover Polska, Medicover Försäkrings
–      Krzysztof Jakubiak / Dyrektor Biura Prasy i Promocji, Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Zdrowia
–      Zbigniew Jankowski / CEO / Maurent PR
–      Monika Jasłowska / Head of Brands Management  / Polpharma Group
–      Katarzyna Kamińska / Doradca Public Relations
–      Małgorzata Kołodrub / Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie / Danone
–      Julia Kozak / Intercultural Communication Strategist
–      Danuta Raczkiewicz-Chenczke / Prezes Zarządu Komplementariusza / RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
–      Ewa Sadowska / Head of Content & PR / Douglas Polska
–      Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies
–      Sebastian Tołwiński / Ferrero Polska
–      Jan Zając / Adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Prezes Zarządu, Sotrender
–      Agata Zeman / Operations Director / 24/7 Communication
–      Katarzyna Życińska – Jarosz / Prezes Zarządu / 38PR & Content Communication

Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej został Przemysław Mitraszewski, Managing Partner w Lighthouse. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa, Public Affairs i Lobbying, Komunikacja wewnętrzna, PR miejsca, miasta lub regionu, Employer Branding, Turystyka i rekreacja, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny. W skład grupy weszli:

–      Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
–      Maria Buszman / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / Wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
–      Małgorzata Dziak-Masny / Director, Head of Healthcare Unit / FleishmanHillard
–      Anna Hahn- Leśniewska / Wiceprezes Zarządu / Partner of Promotion
–      Michał Jacuński / Wykładowca akademicki / Uniwersytet Wrocławski
–      Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Poland / Diageo
–      Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
–      Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
–      Adam Łaszyn / Prezes / Alert Media Communications
–      Małgorzata Mejer / Manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej / Procter & Gamble
–      Michał Olbrychowski / Dyrektor, Lider Communications Consulting / Deloitte Communications
–      Małgorzata Przybylska / Dyrektor Marketingu / TRAC TREC
–      Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów
–      Sebastian Stępak / Dyrektor Zarządzający / MSLGROUP
–      Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana, Uniwersytet Warszawski / Prezes Zarządu, EXACTO
–      Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture
–      Małgorzata Zakrzewska / Dyrektor ds. Public Affairs / Play
–      Monika Zakrzewska
–      Radosław Żuk / Fundacja Banku Ochrony Środowiska / Prezes Zarządu

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie.

Partner merytoryczny konkursu: KPMG. Partnerzy i patroni medialni: IMM, PRoto, Newseria, Wirtualnemedia, Marketing przy kawie, Puls Medycyny, Świat Hoteli, Forum Sportu i Biznesu, Michał Gmitruk Production,  Klub Twórców Reklamy, Innovation. Partnerzy technologiczni: Conrego, Pro4media, VIDEOactions – agencja filmowa, Transmisje Online.

Informacje o konkursie TUTAJ.

MW