Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za przygotowanie akcji promocyjnej dla marki LION (Nestlé Polska S.A.). Promocję wesprze kampania reklamowa w mediach.
Akcja promocyjna przebiega pod hasłem „Wejdź dogry.pl”, a przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 13.08.2018 r. i potrwa do 31.12.2018 r. lub do wyczerpania puli nagród. Aby wziąć udział w promocji należy kupić baton LION (do wyboru: Standard, White, 2 pack, Standard XL, White XL, Black&White, Latte) w opakowaniu promocyjnym, znaleźć kod znajdujący się wewnątrz opakowania i wymienić go na 100 pkt. do wykorzystania na platformie dogry.pl. Zdobyte punkty można wymieniać m.in. na pełne wersje gier, skiny, czy waluty premium. Pula nagród jest ograniczona i wynosi 95 238 nagród po 100 pkt. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie na stronie www.lion.pl. Promocja skierowana jest do osób, które ukończyły 13 lat.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za koncepcję akcji promocyjnej i jej organizację, zaprojektowanie i oprogramowanie landing page’a akcji oraz zaprojektowanie materiałów POS. Dodatkowo we współpracy z partnerem promocji, firmą Gamekit (dogry.pl), agencja przygotowała platformy do wymiany kodów z opakowań (landing page na www.dogry.pl/lion oraz bota na Messengerze partnera dogry.pl) Akcję promocyjną wspiera kampania telewizyjna (Polsat, Polsat kanały tematyczne, TVN, TVN kanały tematyczne),działania w internecie (video, social media, mobile) oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Kampania potrwa do 28 października.
JK