Agencja Ostecx Créative zajęła się rebrandingiem opakowań marki Noteckie, należącej do regionalnego Browaru Czarnków.
Celem odświeżenia etykiet Noteckiego było mocniejsze nawiązanie do tradycji marki oraz powrót do elementów graficznych kojarzonych z browarem w Czarnkowie – w tym, przede wszystkim, gotyckiej czcionki. W ramach rebrandingu wykorzystującego odniesienia do historii oraz siłę nostalgii zdecydowano się również na uproszczenie logotypu oraz wykorzystanie ikony czajki, która pojawiała się przez lata na opakowaniach piwa z Czarnkowa. Dobrą widoczność na półce oraz łatwy wybór ulubionego piwa zapewnia wyrazisty kod kolorystyczny.
Ostecx Créative to agencja reklamowa z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych (AleBrowar, Browar Jan Olbracht, Browar Minister), browarów regionalnych (Browar Fortuna, Browar Grodzisk), jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.
JK