Zwiedzający targi FestiwalMarketingu.pl mogli głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.
Była to druga odsłona konkursu na najciekawszy gadżet Festiwalu. Pierwsza, przed targami, w której głosować można było poprzez formularz internetowy wyłoniła zwycięzców w 6 kategoriach: przedziałach cenowych oraz w kategorii Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.
Do konkursu zgłoszono 94 gadżety reklamowe, jego ideą jest wyróżnienie artykułów promocyjnych prezentowanych podczas targów, odznaczających się funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją.
Najwięcej głosów publiczności powędrowało do wyjątkowej torby/ sejfu podróżnego (Red Bird), drugie miejsce przypadło oryginalnemu głośnikowi bluetooth w kształcie… czaszki (Inspirion Polska), a ekskluzywny zestaw upominkowy „Biznes klas” zajął trzecie miejsce (Fabryka Prezentów).
Pełne wyniki konkursu: ZOBACZ TUTAJ.
10., jubileuszowa edycja FestiwalMarketingu.pl odbyła się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa.
JK