Od połowy września br. w wybranych punktach sprzedaży dostępne są wyjątkowe, limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Unikalna edycja jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od 1 sierpnia 2018.
Coca-Cola jest Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych oraz serwisu Łączy Nas Piłka. Design puszek Coca-Cola Zero Cukru kreatywnie nawiązuje do wzornictwa koszulek reprezentacji. Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w TV i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży.
Dużo emocji, zero cukru
Najnowsza kolekcja puszek Coca-Cola Zero Cukru 330 ml inspirowana jest koszulkami polskiej reprezentacji, dlatego dominuje biało-czerwona kolorystyka oraz charakterystyczne elementy wizualne.
– Poprzez limitowaną edycję puszek Coca-Cola Zero Cukru 330 ml chcemy pokazać, jak ważne jest dla marki wspieranie reprezentacji Polski. Jesteśmy dumni z tego, że na początku naszej współpracy oddajemy w ręce kibiców autorską i unikalną puszkę Coca-Cola Zero Cukru – wyjaśnia Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Coca-Cola jako wierny kibic
Od dziesięcioleci Coca-Cola globalnie oraz lokalnie wspomaga inicjatywny sportowe, zwłaszcza piłkarskie. Wszystko za sprawą zbieżności tych wartości, które łączą futbol i wynikają z DNA Coca-Cola: pasji, radości oraz bycia razem jako unikalnego doświadczenia wspólnoty. Dlatego marka jest wszędzie tam, gdzie są emocje kibicowania. Już w 1930 roku Coca-Cola zaangażowała się w Mundial w Urugwaju, zaś od 1978 jest Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA. Aktualnie Coca-Cola wspiera futbol w ponad 200 krajach.
Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski
W ramach umowy pomiędzy PZPN a Coca-Cola marka do końca lipca 2020 otrzymała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski”, w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz „Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka”. Do komunikacji sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia br. logo Coca-Cola znajduje się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Cola jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i Reprezentacji Polski.
– Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z Federacją oraz naszymi Reprezentacjami – powiedział
Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN po ogłoszeniu współpracy sponsoringowej.
Za autorską kreację oraz produkcję opakowań puszek i materiałów BTL odpowiada Agencja Fortis. McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom opracował strategię kampanii, i realizuje zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
JK