Tematem III edycji konferencji B2B to Ludzie – Ludzie to Emocje była skuteczna komunikacja. Podobnie jak w przypadku poprzednich konferencji, jej organizatorami były firmy zrzeszone w Promo5Group: Advertising For You, Cookie Słodycze Reklamowe, Happy Gifts Europe, Falk&RossGroup Polska, Maxim Ceramics i Zakład Galanterii Skórzanej Stefania.
Tym razem jako miejsce spotkania wybrano centralną część Polski i prestiżowy hotel Narvil Conference &SPA**** w Serocku. Lokalizacja spotkania, idealna pogoda, wyjątkowo ciekawy program spotkania sprawiły, że wydarzenie to – w opinii wszystkich uczestników – w 100% spełniło ich oczekiwania. Uczestnikami były jak zwykle zaproszone przez Promo5Group agencje reklamowe z całej Polski. W spotkaniu wzięło udział blisko 100 agencji i ponad 150 osób. Oprócz standardowego i spójnego dla wszystkich poprzednich edycji punktu programu, jakim była prezentacja aktualnej oferty produktowej firm organizujących event, odbyły się także dwie wartościowe prelekcje. Pierwszą z nich poprowadził były rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, inspektor Mariusz Sokołowski.
Tematem była skuteczna komunikacja. Jej uczestnicy mogli z ust praktyka dowiedzieć się, co powoduje, że klient wybiera właśnie ten, a nie inny produkt. Jaki wpływ na decyzje zakupowe klienta ma skuteczna komunikacja? Czym jest analiza audytorium i na czym polega efekt pierwszego wrażenia? Racjonalizm czy jednak emocje w komunikacji odgrywają ważniejszą rolę? Mogli się dowiedzieć czym jest przekaz, a czym kanał komunikacji i komunikator. Jak reagować na pytania „zaczepki”, jak nie dać się sprowokować w trakcie negocjacji, na co zwracać uwagę we własnej mowie ciała, czyli o komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Drugą prelekcję poprowadził generał Roman Polko, były dowódca elitarnej jednostki GROM, komandos i doktor zarządzania. Przybliżył on słuchaczom kwestie związane z planowaniem i strategią, umiejętnością zachowania w sytuacjach kryzysowych, rolą lidera i całego zespołu. Opowiadał o skuteczności w działaniu i o tzw. złych porażkach, czyli umiejętności lub braku umiejętności uczenia się na własnych błędach.
Podczas spotkania nie zabrakło również czasu na owocne rozmowy biznesowe, wymianę doświadczeń i kuluarowe dyskusje. Całość zwieńczył wieczorny bankiet z zabawą do samego rana. Jak zawsze pozostał niedosyt i powtarzające się pytanie: dlaczego to tylko dwa dni? Hmm, Promo5Group już nad tym pracuje. Przyszłoroczna, czwarta edycja na pewno pozytywnie zaskoczy.
Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.