Już 26 i 27 września w Hotelu Renaisannce w Warszawie, praktycy z branży dziecięcej zaprezentują case study z obszaru marketingu i sprzedaży produktów i usług dla dzieci i rodziców. To już ostatnia chwila by dołączyć do wydarzenia.
Gość specjalny konferencji Otylia Jędrzejczak opowie o tym jak motywować dzieci, młodzież i rodziców. Mistrzyni Olimpijska w pływaniu pojawi się również w panelu dyskusyjnym, w którym kontynuowany będzie temat aktywizowania dzieci i młodzieży.
Podczas wydarzenia będzie również mowa o najnowszych trendach na rynku, strategii liderów oraz najlepszych przykładach zagranicznych firm, które są bardzo dobrym benchmarkiem. Szczegóły agendy konferencji znajdą Państwo TUTAJ.
Swoją wiedzą z zakresu branży dziecięcej podzielą się również: Gianluca Migliorisi (Artsana), Magdalenę Kordaszewska, Maria Deskur (Egmont Polska), Karina Opalińska (ABC Kid), Adam Cygal (Gatito), Monika Chmielińska (PSBZiADz), Kacper Bednarczyk (Avionaut), Aleksandra Dąbrowska (Spin Master) i Agnieszka Kałduńska (Trefl).
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
MW