Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Finał promocji „Happy Speedway” by Happy Gifts

12 maja odbył się finał promocji „Happy Speedway” organizowanej przez firmę Happy Gifts Europe. Promocja trwająca od stycznia do marca skierowana była do agencji reklamowych.

Trzydzieści z nich, które jako pierwsze zrealizowały cele promocyjne otrzymały 2-osobowe zaproszenia na pierwszą tegoroczną rundę żużlowych mistrzostw świata Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. Odbyła się ona na wypełnionym po brzegi przez ponad 50 tysięcy kibiców Stadionie Narodowym. Ponad 60-cio osobowa ekipa Happy Team została wyposażona we wszystkie akcesoria kibica, takie jak: szalik, czapka i trąbka. Całość poprzedził wspólny lunch z małym „co nie co”. Dla agencji spoza Warszawy organizator przygotował oczywiście zakwaterowanie. Emocji było całe mnóstwo, zarówno przed, w trakcie, jak i po samych zawodach. Wydarzenie miało charakter luźnego spotkania grupy znajomych, często przyjaciół, mocno uciekało od sztywnej formuły rozmów prowadzonych na temat biznesu. Głównym celem była dobra zabawa, mnóstwo uśmiechu i kapitalnie spędzony czas. I to z całą pewnością udało się osiągnąć. Zresztą tego typu eventy są czymś, co jest bardzo bliskie firmie Happy Gifts. Spotkania, które pozwalają na budowanie, czy podtrzymywanie już istniejących relacji, są czymś, co firma robi od dawna.

– Zawsze podkreślaliśmy, że dla nas jako firmy, a przede wszystkim jako ludzi w niej pracujących, relacje jakie udaje nam się budować, są rzeczą najważniejszą – mówi Tomasz Przewoźnik, dyrektor sprzedaży i marketingu. – To dzięki nim mamy tak liczną grupę fantastycznych klientów, którzy chcą być razem z nami, pomagają nam, a czasami wybaczają niewielkie potknięcia – dodaje.

– Bardzo cenimy sobie właśnie taką formułę spotkań. Pozornie, nie do końca biznesową, ale jak się później okazuje, przekładającą się na nasze nie tylko prywatne, ale także biznesowe relacje – podkreśla Marek Migda, właściciel agencji Silverbird. Należy się zatem spodziewać, że już wkrótce firma Happy Gifts zaskoczy nas podobną aktywnością.

Materiał ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.