Logo

Marketing MIX

POKAZ CANNES LIONS 2018, czyli reklamy nieprzerywane filmami

Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes, będzie można obejrzeć już 22 listopada podczas Pokazu Cannes Lions. Tym razem aż w 9 kinach sieci Multikino widzowie przekonają się, że reklamy mogą być lepsze od filmów.  Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Pokaz Cannes Lions 2018

Przyjdź do kina i zobacz reklamy, które są zbyt dobre do telewizji! Pełen emocji i rozrywki, dwugodzinny seans to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć reklamy docenione na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Ten niezwykły pokaz międzynarodowych reklamówek bawi jak najlepsza komedia, wzrusza niczym wytrawny dramat oraz wciąga i zaskakuje jak mocny thriller. To światowej klasy animacje, produkcje z niesamowitymi efektami specjalnymi, przypominające często etiudy filmowe. Pokaz już na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą, a z roku na rok poszerza swoje grono fanów, bijąc rekordy popularności.

Pokaz odbędzie się 22 listopada o godz. 19.00, jednocześnie w ośmiu miastach Polski. Zapraszamy do sieci kin Multikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż, Zabrze.

Bilety dostępne od 12 października w kasach biletowych lub online na stronie Multikina www.multikino.pl.

Cena biletów:

• Multikino Złote Tarasy: 37,00 PLN BRUTTO /bilet normalny

• Multikino Ursynów: 35,00 PLN BRUTTO /bilet normalny

• Pozostałe kina: 27,00 PLN BRUTTO /bilet normalny

Więcej informacji na temat Pokazu Cannes Lions TUTAJ.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Współorganizatorzy: Multikino, Starcom, Saatchi & Saatchi IS, Sponsorzy: AMS, DPD, Partnerzy: Coca-cola, Erly, MyTaxi, Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Social Press, Filmweb, Next.gazeta.pl, Radio Kampus, Dla Studenta.

MW