CreativeHarder zrealizował innowacyjne spotkanie kluczowych klientów marki JunkersBosch w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. W tym roku agencja CreativeHarder i Robert Bosch Sp. z o.o. zabrali kluczowych klientów JunkersBosch w czarno-biały świat fantazji i magii.
Bal NadRealny był niezwykłym wydarzeniem, podczas którego mieszały się świat realny i fantastyczny. Wszystkie elementy począwszy od zaproszeń poprzez scenografię i materiały multimedialne przygotowano w kolorach czarnym i białym. Oprawa nawiązywała również do kolorystyki flagowych, innowacyjnych urządzeń marki, z frontami wykonanymi ze szkła. W drugiej części spotkania scenografia zamieniła się w świat nowych technologii, który uwydatniał samą działalność marki, jak również jej nowoczesny charakter.
Powitanie zostało zaaranżowane na dziedzińcu Politechniki Warszawskiej. Gości przywitali artyści cyrkowi oraz akrobaci, a kelnerzy w maskach weneckich serwowali czarno-białe przekąski
i welcome drinki.
Monochromatyczną scenografię w auli wypełniały abstrakcyjne rzeźby oraz baletnice usytuowane na postumentach, zastygłe w nieruchomych pozach. Dopełnieniem były produkty marki: pompy ciepła
i kotły grzewcze wyeksponowane jak dzieła sztuki. Całość relacjonowano na ekranie głównym
z kamery umieszczonej na sterowcu, który latał nad zgromadzonymi gośćmi.
Scenariusz Balu wypełniały fascynujące pokazy. Występy artystyczne w wykonaniu ponad 50 sztukmistrzów zakończono pokazem mappingu, który przeniósł gości w świat nowych technologii i nowatorskich rozwiązań. Wraz z kolejnymi pokazami oraz rozpoczęciem koncertu Dody wydarzenie zmieniało się plastycznie, nabierając kolejnych barw. Wielkim finałem było show świetlne
w nowoczesnej odsłonie.