Logo

Trade marketing

Rockstar Energy Drink z kampanią i nowymi opakowaniami promuje film „Venom”

Rockstar Energy Drink, marka z portfolio PepsiCo, rozpoczął kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu „Venom”. Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance. Za przygotowanie kampanii digital odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

Film „Venom“, dystrybuowany przez Sony Pictures Entertainment, opowiadao jednej z najbardziej enigmatycznych i złożonych postaci Marvela. Kiedy Eddie Brock zdobywa moce symbionta, zmuszony jest uwolnić swoje alter-ego „Venoma”, by ratować własne życie.

Zadaniem agencji Biuro Podróży Reklamy była produkcja klipów promujących zarówno film, jak i limitowaną edycję produktów Rockstar Venom. Motywem przewodnim klipów jest połączenie świata Rockstar Energy Drink z mrocznym klimatem science-fiction obecnym w filmie. Kreacje reklamowe są emitowane na platformach: Facebook, YouTube i Instagram. Limitowane edycje puszek z napojami Rockstar ozdobione wizerunkiem Venoma są już dostępne w punktach sprzedaży.

Kampania digital potrwa przez cały październik. Grupą docelową są młodzi ludzie mieszkający w dużych miastach.

Jeden z klipów Rockstar – Venom: ZOBACZ TUTAJ.

Kampanii digital towarzyszyć będą prowadzone równolegle przez PepsiCo działania promocyjne offline, m.in. z użyciem materiałów POS oraz konkurs prowadzony z siecią kin Helios. Planowana jest również współpraca z influencerami, którzy będą promować Rockstar Venom na swoich kanałach social media.

Biuro Podróży Reklamy współpracuje z Rockstar Energy Drink od grudnia 2017 r., kiedy wygrała w przetargu zorganizowanym przez PepsiCo. Agencja zajęła się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social mediowych oraz realizacją dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych.

JK